"El Gibi" şarkı sözleri
"El Gibi"
(feat. Pit10)
[Sehabe:]
Bu yaptığım rap değil ağlama sanat dersi
Eminim beni görsen "ağlama salak" dersin
Ölüversem ben dinlenir mi kalan parçam?
Kalbim masal değil ki her an paramparça
Bi' tek rap biliyo'm onda bile vasatım
Hayatım müzik ama toplamadım hasatı
Seyirci bilmiyo'ken ner'den bil'cek o kadın
Yürek kum torbası ya vurun hadi tokadı
Sehabe ölüme mi yarına mı vardı?
Bugün ah edebilecek adama yardım
Bu günah tabi ya halime yandım
Bunalıma girdim hamile kaldı
Bu yağmur kan kızıl yanımda kal kızım
Sayma laf kalabalığımı harbi yalnızım
Hayatın çok renkli, ben siyaha boğuldum
Yağmurla seviştin de gökkuşağı mı doğurdun?
Gün olurdu gün güllere dahi
Rap müzik aşkıma ölü fedai
Dev gibi gelse bu gönlüme deyse
Ve sevmedi kimse el gibi gördü
Gün olurdu gün güllere dahi
Rap müzik aşkıma ölü fedai
Dev gibi gelse bu gönlüme deyse
Ve sevmedi kimse el gibi gördü
Sevmedi kimse el gibi gördü
[Pit10:]
Sana verdiğim geçici rahatsızlık üzdü beni
Kader zaten umutları sürdü geri
İnat edemedim aradım elimde mi?
Geri kalan solan o gül ve dikeni
Tutulmayan söze aslen hiç kızmadım
Beni bitiren duygularım, hırslarım
Hissedemediklerimi düşündürdün
Teşekkür ederim bi süre düşüm sürdü
Yokken sen hayalin umuttu
Yanımdayken baya bi unuttum
Tüm sorunları silebilen tek sözün
Bi' çok probleme bulmuştum hep çözüm
Ama bu kez ben kaldım kaskatı
Yok ilacım ve sen oldun bir hastalık
Söküp atamadım bu zehirli hücreyi
Bekliyorum o günü yine gülceyi
[Sehabe:]
Gün olurdu gün güllere dahi
Rap müzik aşkıma ölü fedai
Dev gibi gelse bu gönlüme deyse
Ve sevmedi kimse el gibi gördü
Gün olurdu gün güllere dahi
Rap müzik aşkıma ölü fedai
Dev gibi gelse bu gönlüme deyse
Ve sevmedi kimse el gibi gördü
Sevmedi kimse el gibi gördü
- AZLyrics
- S
- Sehabe Lyrics
album:
"Kardan Adam Güneş'e Aşık" (2009)
You May Also Like
Şanışer - "Ne İçin Yaşıyorum" Ay, ne için yaşıyorum dünya?
Bilerek kanıyorum dünya yalana
Yar, bu değil mi yaşamak?
Sen sonunu gördüm say
Kim için yaşıyorum dünya?
Bilerek kanıyorum dünya yalana
Yar, bu değil mi yaşamak?
Sen...
Sokrat St - "Nafile" Problem nedir?
Standardın altından üstüne rapçiler karıştırır
Altınlar küstü mü be dolar bugün çıktı mı ne?
Merhamet isteme ve bu bıçak en derine
Çatışmanın ortasında atışlar hep yerine
Çakıştın...
Khontkar & Young Bego - "Kayıp Oğlan" Noldu olm kaşar
Noldu amına koyayım he!
İnternetten tehdit savurmıcam savurmıcam dedim
Tehdit var amına koyayım!
Gel amına koyayım!
Adres burası amına koyayım!
Hangisi hepinizi ip gibi sıraya dizer...
Şehinşah - "Outro" Gezer on the beat
Benim adım Arda
Bur'da tanırlar da
Derdin ne bilem'i'cem
Deliysen deli di'cem
Değilsen delirticem
Elzem bir şey değilsin sen
Dile benden ne dilersen
Misyoner, doggy, farketmez...
Keişan - "İyiyim İyi" (You want smoke?)
Hiç iyi değilim, değil, yazıyorum bildiğimi
Soranlara diyorum "İyiyim, iyi", aynı yalan "İyiyim, iyi"
Kaybettiğim çok yol var, anlamıyo' doktorlar
Ama diyorum "İyiyim, iyi", aynı...