"Yalnızlığın Köründe" şarkı sözleri
"Yalnızlığın Köründe"
Bu son mektup
Yani yalnız ya da değil yürümeye devam etmelisin
Hatırlaman gereken şey bu
Eğer hepimiz yalnızsak o zaman yalnızlığımızla birlikteyiz
Bunu düşünmek bana iyi geliyor
Me-me-me-me-me-merhaba dilim biraz tutuk ama
Sorun değil zaten anlatmıştım çok defa
Gergin hali halim haline adeta bölünürdü
Her gün ayrı ayrı aynada aynı ay gözükür mü?
Nedeni yoktu belki yanımdaydın öylesine
Melekler kıskanırdı, rastlamadım böylesine
Karşılık olmasa da sevmiştim ölesiye
Ağlamak nedir bilir misin sen söylesene
Her mevsimin ilk bahar çok güzel
Mutlu kal yok üzen durdu kalp yol gider buz tutar
İkinci bardağa ağlayan adam, adam mı lan gözünde
Bana söylemen gerekmiyor sade dinle
Kalpte kermes var gel de tadına bak
Herkes düşman edilmiş bana hem de tanımadan
Her bi' şeyim hiç bi' şeye dönüşmüş duruma bak
İyi kötü ayaktayım yalnızlığa tutunarak
Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?
Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?
Gülebilme ihtimalim bundan sonra onda bir
Gücenmem gerçek beni burda koy da git
Alışkınım ben aşkı göz yaşıyla boğmaya
İçin rahat olsun üşenmem ben ağlamaya
Acımayın vurun lan, kalbe böyle vurulmaz
Gel bak umutlarım yalanlar
Gözlerinizin arası artık dikenli yol
Üzüntümü anlatacak istatistik bizde yok
Dudaklarım tıkandı kaldı, yastık altı kaldım artık
Kalpte artık oldu mantık, artı burası çok dumanlı bak
Kapıma kilidi dayadım al anahtarı senin
Senin kısmetin kıyak sevmeden sevil
Kalbin pusulası kayıp elim böğürde
Göz yaşımla dertleşirim yalnızlığın köründe
Yüzüme bi' bak söyle mutlu muyum sahiden
Bu gece fazla işi var göz yaşım mesaide
Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?
Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?
Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?
Merhaba dilim biraz tutuk ama
Sorun değil zaten anlatmıştım çok defa
Writer(s): Barış çetin
- AZLyrics
- S
- Sehabe Lyrics
album:
"Kardan Adam Güneş'e Aşık" (2009)
You May Also Like
DJ Artz - "Vizyon" Ankara'nın ayazında soba gibi Rap'im
Biz yeşili yaksak yapar o da bizi yeşil
Tam "Kazandım!" derken battım iyice dibe daha pis
Fakirken de cool'uz bizde DJ bile Artz
Menfaat peşinde herkes hem...
Aspova - "Bayılıyorum" Gereksiz kaprislere bayılıyorum
Yalan dolan ilişkiler bayılıyorum
Arkamdan konuşana bayılıyorum
Yüz yüze gelinceki suratlara bayılıyorum
Gereksiz kaprislere bayılıyorum
Yalan dolan ilişkiler...
Monstar 361 & Massaka - "Soğuk Mevsim" Atılan ağlarla toplanan kafirler helak
Ruh ırmağı aşılır ve bütün kalelere zapt
Çembere alınmıştır kanla ödetilecek
Aznavurun gırtlağında bu kılıçlar güçlenecek
Gökdemire bürünmüş karanlık...
Ceg - "First Class" Te-te-te tehlikeliyim, pa-panik ol
Bi' anakonda ya da piton (tıss)
Adrenalin'e fanatik oldum
Jack the Ripper adam ikon (ikon)
Bana kral de ya da bi lord
Kanımda kanka cannabinol
Lara Croft, manita...
Şehinşah - "Kunteper" Gezer on the beat
Gücenme düşünsünler
Mükemmel yürüttün sen
Düşsende yürüdün hep
Yükseldin sürünürken
Güvendim Brütüs'e
Bir değil sürüsüne
Hepsinin gül yüzüne
Hasetten üzülsünler
N'abersiniz...