"Yalnızlığın Köründe" şarkı sözleri

"Yalnızlığın Köründe"

Bu son mektup
Yani yalnız ya da değil yürümeye devam etmelisin
Hatırlaman gereken şey bu
Eğer hepimiz yalnızsak o zaman yalnızlığımızla birlikteyiz
Bunu düşünmek bana iyi geliyor

Me-me-me-me-me-merhaba dilim biraz tutuk ama
Sorun değil zaten anlatmıştım çok defa
Gergin hali halim haline adeta bölünürdü
Her gün ayrı ayrı aynada aynı ay gözükür mü?

Nedeni yoktu belki yanımdaydın öylesine
Melekler kıskanırdı, rastlamadım böylesine
Karşılık olmasa da sevmiştim ölesiye
Ağlamak nedir bilir misin sen söylesene

Her mevsimin ilk bahar çok güzel
Mutlu kal yok üzen durdu kalp yol gider buz tutar
İkinci bardağa ağlayan adam, adam mı lan gözünde
Bana söylemen gerekmiyor sade dinle

Kalpte kermes var gel de tadına bak
Herkes düşman edilmiş bana hem de tanımadan
Her bi' şeyim hiç bi' şeye dönüşmüş duruma bak
İyi kötü ayaktayım yalnızlığa tutunarak

Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?

Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?

Gülebilme ihtimalim bundan sonra onda bir
Gücenmem gerçek beni burda koy da git
Alışkınım ben aşkı göz yaşıyla boğmaya
İçin rahat olsun üşenmem ben ağlamaya

Acımayın vurun lan, kalbe böyle vurulmaz
Gel bak umutlarım yalanlar
Gözlerinizin arası artık dikenli yol
Üzüntümü anlatacak istatistik bizde yok

Dudaklarım tıkandı kaldı, yastık altı kaldım artık
Kalpte artık oldu mantık, artı burası çok dumanlı bak
Kapıma kilidi dayadım al anahtarı senin
Senin kısmetin kıyak sevmeden sevil

Kalbin pusulası kayıp elim böğürde
Göz yaşımla dertleşirim yalnızlığın köründe
Yüzüme bi' bak söyle mutlu muyum sahiden
Bu gece fazla işi var göz yaşım mesaide

Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?

Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?

Yüreğim hep üzül sabahın her güzü
Dibe çöker hüzün gülün en yek yüzü
Kaybetmek çok zor geliyor olsa gerek
Gülüm beni yine sever mi?

Merhaba dilim biraz tutuk ama
Sorun değil zaten anlatmıştım çok defa


Writer(s): Barış çetin
You May Also Like
DJ Artz - "Vizyon" Ankara'nın ayazında soba gibi Rap'im Biz yeşili yaksak yapar o da bizi yeşil Tam "Kazandım!" derken battım iyice dibe daha pis Fakirken de cool'uz bizde DJ bile Artz Menfaat peşinde herkes hem...
Aspova - "Bayılıyorum" Gereksiz kaprislere bayılıyorum Yalan dolan ilişkiler bayılıyorum Arkamdan konuşana bayılıyorum Yüz yüze gelinceki suratlara bayılıyorum Gereksiz kaprislere bayılıyorum Yalan dolan ilişkiler...
Monstar 361 & Massaka - "Soğuk Mevsim" Atılan ağlarla toplanan kafirler helak Ruh ırmağı aşılır ve bütün kalelere zapt Çembere alınmıştır kanla ödetilecek Aznavurun gırtlağında bu kılıçlar güçlenecek Gökdemire bürünmüş karanlık...
Ceg - "First Class" Te-te-te tehlikeliyim, pa-panik ol Bi' anakonda ya da piton (tıss) Adrenalin'e fanatik oldum Jack the Ripper adam ikon (ikon) Bana kral de ya da bi lord Kanımda kanka cannabinol Lara Croft, manita...
Şehinşah - "Kunteper" Gezer on the beat Gücenme düşünsünler Mükemmel yürüttün sen Düşsende yürüdün hep Yükseldin sürünürken Güvendim Brütüs'e Bir değil sürüsüne Hepsinin gül yüzüne Hasetten üzülsünler N'abersiniz...