"Hoe Dan Ook" songtekst
"Hoe Dan Ook"
Ik zou liegen als ik zeg, ik ken de weg al wel
De hobbels, kuilen en de beren op die route
Je plakt me vast nog wel 's achter het behang en andersom
Oh nee, daar twijfel ik ook zeker niet aan
Maar echt ik laat je nooit meer gaan
Weer of geen weer, ik ben en ik blijf er
Ik heb nooit getwijfeld aan jou of aan ons
Weer of geen weer, ik wil ze samen
Je donkerste dagen en hoe het ook loopt
Ik weet niet hoe, maar hoe dan ook
Ik weet niet hoe, maar hoe dan ook
Hoe dan ook ik heb je rug schat
Dus geef me alle imperfecties in die rugzak van je
Onze nachtenlang wakker, al je tranen
Want ik wil mijn meisje over vijftig jaar met grijze haren
En schat, we komen van ver
En niemand heeft gezegd dat het makkelijk werd
En ik denk er echt niet één seconde aan
Nee echt, ik laat je nooit meer gaan
Weer of geen weer, ik ben en ik blijf er
Ik heb nooit getwijfeld aan jou of aan ons
Weer of geen weer, ik wil ze samen
Je donkerste dagen en hoe het ook loopt
Ik weet niet hoe, maar hoe dan ook
Ik weet niet hoe, maar hoe dan ook
Dus als je 's nachts weer eens onzeker bent
Ligt in ons bed als ik beneden ben
Weet dan dat ik dit ooit geschreven heb voor jou
En neem van me aan
Echt ik laat je nooit meer gaan
Weer of geen weer, ik ben en ik blijf er
Ik heb nooit getwijfeld aan jou of aan ons
Weer of geen weer, ik wil ze samen
Al je donkerste dagen en hoe het ook loopt
Ik weet niet hoe, maar hoe dan ook
Ik weet niet hoe, maar hoe dan ook
In voor - en tegenspoed, beloofd
- AZLyrics
- S
- Snelle Lyrics
EP:
"Beste Zangers 2025 (Snelle)" (2025)
You May Also Like
Chef'Special - "Nicotine" Are you really feeling better?
'Cause I'm still high on you
Did he give you all the answers?
Does he need you like I do? (Like I do, like I do)
Now you won't let me sleep
'Cause your love is like a...
Antoon - "Hallo" Je had me bij "Hallo"
Gelijk ondersteboven
Misschien klinkt het idioot
Ik loop me uit te sloven
Doe dit normaliter nooit
Zo achter mijn gevoel aanlopen
We stonden oog in oog
Je had me bij "Hallo"
Ik...
Claude - "De Kerkstraat" Wat denk jij nou?
Misschien is ie het vergeten
En dacht je: ik probeer 't gewoon, of wat?
Wat doe jij nou?
Je kan me op je knieën smeken
Dit had ik van jou zelfs niet verwacht
Dus hoe, hoe vaak moet...
Suzan & Freek - "Lichtje Branden" Sterke mensen huilen niet
Die voelen meestal geen verdriet
Wat als ik zeg dat het ook anders kan?
Want waar jij bent ben ik geweest
En eigenlijk soms daar nog steeds
Ik schrik er dan ook niet meer zo...