"Paarden Uit Stuttgart" songtekst
"Paarden Uit Stuttgart"
Ik moet effe bewegen
En ik heb geen idee waar ik naartoe ga
Ik ben met zevenhonderd paarden uit Stuttgart
Als ze me pakken, heb ik effe een groot probleem
Maar m'n hoofd moet leeg
En ik beloof je dat ik morgenochtend weer op de stoep sta
Maar al die moeimakers word ik niet goed van
En 911 is een groot probleem
Maar m'n hoofd moet leeg
Ik geef het toe, jongens, af en toe ga ik te hard
Een werkweek, dat red ik op een maandag al
Het is niet goed, dat weet ik ook, maar ik ben maar een man
Ik heb een zwak voor goeie billen en voor paardenkracht
Dus ik zet 'r in d'r S, ze is geen schakelbak
Zwarten velgen hou je netjes zonder nagellak
Ik heb inmiddels ruim een half uur niet nagedacht
Ik eindig straks op de A1 naar de bakermat
Ik ga van noord naar oost, naar zuid, naar west
En ik denk dat ik haar nooit meer terug naar Duitsland breng
Met zoveel paardenkracht, dat lijkt me sterk
't Is toch genieten, man, zo'n uitlaatklep
Dus ik rij
Alleen ik en m'n afspeellijst
Ik wil hier op het asfalt zijn
Op het asfalt zijn
Ik moet effe bewegen
En ik heb geen idee waar ik naartoe ga
Ik ben met zevenhonderd paarden uit Stuttgart
Als ze me pakken, heb ik effe een groot probleem
Maar m'n hoofd moet leeg
En ik beloof je dat ik morgenochtend weer op de stoep sta
Maar al die moeimakers word ik niet goed van
En 911 is een groot probleem
Maar m'n hoofd moet leeg
Wel, 't is op, uh, internet
Effe een 911 engine sound doen
Effe een sampletje
Ik moet effe bewegen
En ik heb geen idee waar ik naartoe ga
Ik ben met zevenhonderd paarden uit Stuttgart
Als ze me pakken, heb ik effe een groot probleem
Maar m'n hoofd moet leeg
- AZLyrics
- S
- Snelle Lyrics
album:
"Binnenspiegel" (2026)
You May Also Like
Claude - "De Kerkstraat" Wat denk jij nou?
Misschien is ie het vergeten
En dacht je: ik probeer 't gewoon, of wat?
Wat doe jij nou?
Je kan me op je knieën smeken
Dit had ik van jou zelfs niet verwacht
Dus hoe, hoe vaak moet...
Zoë Tauran - "Laatste Dans" Geef me nog een laatste dans dan
Ik volg elke stap als jij me leidt
Mag ik nog een laatste dans dan
Zo voelt het of ik terug ga in de tijd
Dus laat me niet los meer ik verlies m'n balans
Jij bent m'n...
Douwe Bob - "Nothing To Lose" Babe, let's get in the car
I'll drive you away to wherever you choose
Where nobody knows who we are
There is no reason to stay
We've got nothing to lose
Cold, hot fever dream
Running shivers down my...
Bankzitters - "Wangedrag" De laatste tijd voelt elke dag als maandag
Nee, ik geniet niet genoeg
Maar wat nou als, mijn laatste dag vandaag was
Dan weet ik wat ik zou doen
Is het goed als ik alvast excuses maak?
Ik voel dat...
Suzan & Freek - "Onderweg Naar Later" Ik was je allang verloren
Ik zag je foto in de krant
Ik wist niet wat ik hoorde
Je woont weer in de stad
En niet zo heel veel later zitten wij weer uren bij elkaar
Twee stoelen aan het water en je...