"Uus" lyrics
"Uus"
Nuori, yeah
Nuori Turre, Nuori Turre, yeah-yeah
Shee, Timbsit iha sama sääst, jalkaan aina jää
LV-shadet silmil just siksi, että mä nään
En tajuu miks oot mad, sillee, kato tää
Se ei oo mun vika, jos et pukeutumista kässää (Yeah)
Uus-paita, Uus-paita pääl (Yeah)
Mul on Uus-paita, Uus-paita pääl (Yeah)
Yeah, Uus-paita, Uus-paita pääl (Yeah)
Mul on Uus-paita, Uus-paita pääl
Tällä pellel mun demini-farkut
Pukeutuminen ain ollu hallus
Irokeesi on sivuista kalju
Isot vaatteet, ne kutsuu mua karhuks
Korut märkii ku tulisin paljust
Kiekot taskus, voit pitää sun Mallus
Grillz tippu mun handuu
Meni melkee läpi hampaan, ne luuli mua Tanduks
Mä sanoin Dinille, et hookkaa mulle vaatteit
Oon ettiny sen vaatteit ku aarteit
Mul on päällä Uutta, en välitä sun aatteist
Taskus frangei, et hiffaa meiän slangei
[?]
Mun Mersun jokeen ajoin
Mut onneks käänsin ajois
Aina kun mietin, mitä jos se saa mut voimaa pahoin
Timbsit iha sama sääst, jalkaan aina jää
LV-shadet silmil just siksi, että mä nään
En tajuu miks oot mad, sillee, kato tää
Se ei oo mun vika, jos et pukeutumista kässää (Yeah)
Uus-paita, Uus-paita pääl (Yeah)
Mul on Uus-paita, Uus-paita pääl (Yeah)
Yeah, Uus-paita, Uus-paita pääl (Yeah)
Mul on Uus-paita, Uus-paita pääl
Nuori Turre, Nuori Turre
Yeah
- AZLyrics
- T
- Turisti Lyrics
You May Also Like
Cheek - "Mitä Tänne Jää" Kautta kiven ja kannon ja oman nimen mä vannon
Et mä vien tän skenen just sinne minne mä tahdon
Liiga päättää miltä suomihiphop kansan korvaan kuulostaa. Liiga!
Eikä siihen ole näköpiiris muutosta...
Isac Elliot - "20min" Mul ei menis ku kaksyt minsaa hakee sut pois Stadista
Vähän yli 600 hevost painan nilkka suoran vasenta
Onks sul jotain frendei sun mukan, jotka hyppäis inee samalla?
Kyl ne jäbät saa tietää, kun me...
Cledos & Jambo - "kilsoi" Let's go
En mä mieti liikoi
Swervaan niinku motaril ois miinoi
Mä meen pää edel mietin vaa näit
Kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi
Kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi
En paa kii mun...
Costi - "ANNAWA" Au-ii, mikä peli? Iha sama, anna vaa
Sano mikä summa, voiton jälkee lähen Panamaan
Mul on naulat kädes, joo mä tunnen jakajan
Puolustan mun tonttii niiku Cannavaro
Kävin hakee bägin, mutta se ei oo...
ibe, Blacflaco & Elastinen - "WEST SIDE BABY" Yeah
Ibe, Flaco, Ela
Lännest päin, mä oon West Side baby (Baby)
Piraq, mä liikun holleil daily (Daily)
Yks juttu mikä ei muuta mua on feimi (Nah, nah)
Mielentila vielkin sama, mieles on vaan milli...