"Häivytään" lyrics
"Häivytään"
Nuori, yeah
Siks mä kysyn, ah
Miks oot jäärä?
Baby, haluuks lähteä vai jäädä?
Miks sä säädät? (Säädät)
Et osaa päättää (Päättää)
Mitä sanot, häivytäänkö täältä?
Kato, venaan vielki täällä (Tääl)
Vielki samat kysymykset päällä
Käytä ääntäs, baby, käytä ääntäs
Mitä sanot, häivytäänkö täältä?
Yeah, uusii kuvii
Postaat somee taas uusii kuvii
Näät mun viestit, et oo noin kii duunis
Mul on näyttö paskan
Vastaan silti joka vitun kerta sulle luuriin
Sendaan ain messagen sulle erilaisii raflapaikkoi
Sun takii oon valmis maksaa, sä näät ne ei oo halpoi
Timanttei sun kätee, babygirl, sä näät mä laitoin, aitoi
Et käytä enää hanskoi
Haluun viettää sun kaa näit iltoi
Kysymys on, näänkö sua milloin?
Haluun viettää sun kaa näit iltoi
Jätät roikkuu ja siks mä kysyn
Ah, miks oot jäärä?
Baby, haluuks lähteä vai jäädä?
Miks sä säädät? (Säädät)
Et osaa päättää (Päättää)
Mitä sanot, häivytäänkö täältä?
Kato, venaan vielki täällä (Tääl)
Vielki samat kysymykset päällä
Käytä ääntäs, baby, käytä ääntäs
Mitä sanot, häivytäänkö täältä?
Miettiny sulle näit lomakohteita
Et oo hetkee ollu Stadist pois, eiks vaa?
Haluut tuntee hiekkaa sun pohkeissa
Mennään samantien, nyt mul ei oo keikkaa
Tai sit syömää Kurvii
Mul on auto alla, voidaan kurvaa eri suuntii (Skrr)
Näytän sulle Malmin, Tapulit, joo ne on mun kulmii
Toivon ettei sun tarvii pitkää tuumii
Haluun viettää sun kaa näit iltoi
Kysymys on, näänkö sua milloin?
Haluun viettää sun kaa näit iltoi
Jätät roikkuu ja siks mä kysyn
Ah, miks oot jäärä?
Baby, haluuks lähteä vai jäädä?
Miks sä säädät? (Säädät)
Et osaa päättää (Päättää)
Mitä sanot, häivytäänkö täältä?
Kato, venaan vielki täällä (Tääl)
Vielki samat kysymykset päällä
Käytä ääntäs, baby, käytä ääntäs
Mitä sanot, häivytäänkö täältä?
- AZLyrics
- T
- Turisti Lyrics
You May Also Like
Evelina - "Honey" Honey
(Eve)
Tänään ja huomenna
Sydän sanoo, mä otan sut
Vaikka loppuis tää maailma
Seison sun takana
Me istutaan yhtä korkeel
Sä tiiät miks graindaan
Annetaan vaan muiden tuijottaa
Tultiinks me tänne...
Cledos - "Jos Mä Oisin Sä" (E-e-e)
(Euro)
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, mä ottaisin mut
Jos mä oisin sä,...
Costi - "Ryhtiliike" (Oh wee)
Mun faija sano mulle, et nyt ois ryhtiliikken aika
Pyysi liitteen laittaa, nyt ois myyntiliikkees paikka
Hakemusta niille laita, haastatteluun pikeepaita (Shirt)
Emmä sinne taida mennä,...
JVG - "Oisko Tää Täs" Mul on tosi vahva tunne
Joka kerta aina kun me (Oo-oo)
Toisistamme kiinni pidetään
Joka päivä vaan pidempään
Beibi mä oon ollu vääräs (Vääräs)
Mut nyt mä oisin jäämäs (Oo-oo)
Enkä haluu mitään...
Isac Elliot - "Riidellään" Ollaaks me muututtu siit mist lähettiin
Kosketus ei tunnu silt
Jotain emmin
Ja mä tiedän, mä tiedän
Ja vaikka kuinka sen kiellän
Niin mä nään mihin tää johtaa
Ehk ollaan muututtu siit mistä...