"Ystäviä" lyrics
"Ystäviä"
Mä herään siihen et sul on synttärit
Ja mä en tiiä et sanonko onnee vai sanonko mitään
Lopulta kirjotan hyvää synttärii
Mä tunsin sut kerran kokonaan
Me luvattiin pysyy yhteydessä
Me sovittiin et me pidetään puheet toistemme häissä
Mä tahtoisin soittaa sulle mut mä en tiiä mitä sanoo
Me luultiin et meil on jotain mikä ei koskaan katoo
Me erottiin ystävinä mut me ei olla ystäviä
Me erottiin ystävinä mut me ei olla ystäviä
Kukaan ei tunne mua silleen niinku sä
Voisitko säilyttää mut sun sydämessä
Tää on vaikeeta
Muistatko kuinka me silloin puhuttiin
Et tää ei saa vaikuttaa kehenkään
Ja kenenkään ei tarvi päättää puolii
Vaik se ketä en halunnu menettää oot sä
Mä tahtoisin soittaa sulle mut mä en tiiä mitä sanoo
Me luultiin et meil on jotain mikä ei koskaan katoo
Me erottiin ystävinä mut me ei olla ystäviä
Me erottiin ystävinä mut me ei olla ystäviä
Me erottiin mut me ei olla, me ei olla ystäviä
Mut me ei olla ystäviä
Me erottiin ystävinä mut me ei olla ystäviä
Writer(s): Joonas Keronen, Lauri Halavaara, Viivi Korhonen
- AZLyrics
- V
- VIIVI Lyrics
album:
"Parisuhdehautausmaa" (2022)
Intro
You May Also Like
Etta - "Äidin Suosikki" Oon just niin m-mm ku päältä vois luulla
Mun historiasta sä taisit jo kuulla
En kokkaa en pyykkää en siivoo mun suuta
En oo mikää äidin suosikki mut tykkäät kummiski
Elämä on diskoo
Haluun vaa mennä...
Haloo Helsinki! - "Tahdon" Mistä sä ilmestyit ihan siihen viereeni
Luulin hetken kai jonkun harhan nähneeni
Mut siinä vieläkin seisot käsilläs pää alaspäin
Sä olet valo mun pikku ikkunassani
Sellainen valo, jota ilman en kai...
Ollie - "Taivaan Reuna" Tänään tequilaa niin että Meksiko ilmas tuoksuu
Rautasinkin punapuu me saadaan huojuu
En oo mitään vailla, kaikki on ihanaa
Kahta en vaihda, viskii ja kitaraa
Vanhat haavat ei estä mua nauramasta...
Evelina - "Titanic" Pitkii viikkoi, pitkii päivii
Oon nähny susta vaan väläyksii
Ja nyt sul on pääl harmaat lökärit, mm
Sä tiiät mitä täs käy
Soittolistoi ja volumee
Pidä valot pääl mut ovet sulje
Haluun sun painon mun...
JVG - "Pojatki Itkee" Ei se haittais vaik joku näkis, jos norsunkyynelet valuu mun pelkil
Uni maittais, mut vaik mitä kävis et viittis huutaa mulle, oon täs herkil
Kovaa ja sitkee päält, pehmeempää sisält
Jos pojat itkee...