"Hvis Jeg Dør I Natt" lyrics
"Hvis Jeg Dør I Natt"
Har levd I fem-og-tredve år nå
Og dagene går, drar seg mot slutten
Og jo mere jeg forstår av denne såra lille gutten
Så håper jeg jeg får noen flere minutter
Klatra opp I tårnet mitt
Få oversikt når tåka var som tjukkest
Kun'kke se en dritt, for alt var bare hvitt
Den tynne linja mellom en drøm og mareritt
Noen vil kanskje si at det er samme tingen
Men sannheten forsvinner ofte når man prøver å sammenligne
Så hvis ikke jeg er her til I morgen
Så må du vite, va'kke sånn her det skulle gå
Og si til ekskona mi, jeg hadde drept for'a
Jeg tok den finne stunden vi hadde, som en kleptoman
Og brant den broen som vi stod på
Slang oss ut I fritt fall for jeg tok et drittvalg
Så traff jeg bakken med et smell
Men hvis jeg skulle dør her kveld så må du vite at
Var så mye jeg skulle gjort så annerledes
Så mange ting jeg burde gjort I stedet
Hvis jeg dør I natt
Så mange ting jeg burde sagt
Istedenfor så gikk jeg ut å drakk
Hvis jeg dør I natt
Fortell sønnen min, jeg gjorde det jeg kunne
Så lenge det var luft I mine lunger
Hvis jeg dør I natt
Så har jeg elsket og tapt
Men jeg elsker hvertfall alt jeg har hatt
Har levd et liv uten tid til å angre
Men ser tilbake på så mangt jeg vil forandre
Som lille Jørgen som jeg aldri ga en sjanse
Burde fortalt'n jeg var glad i'n før han hang seg
For han som bare ville danse
Var akkurat som meg, en fuck-up sånn som meg
Nå ligger han I bakken her med navnet sitt I stein
Når jeg tenker på den dagen han, han ringte meg og grein
Og jeg visste jeg hadde svikta
Trudde jeg var kul, men nei jeg var den største fitta
Hadde muligheten til å være mann
Nå har jeg hele evigheten på å lære meg om skam
Så når jeg legger meg ned og sover
Og ber at han ikke tar min sjel før jeg våkner
Og håper at vinden vil blåse
Skyene vekk sånn at vi kan se månen og
Hvis jeg dør I natt
Var så mye jeg skulle gjort så annerledes
Så mange ting jeg burde gjort I stedet
Hvis jeg dør I natt
Så mange ting jeg burde sagt
Istedenfor så gikk jeg ut å drakk
Hvis jeg dør I natt
Så si til sønnen min, jeg gjorde det jeg kunne
Så lenge det var luft I mine lunger
Hvis jeg dør I natt
Så har jeg elsket og tapt
Men jeg elsker hvertfall alt jeg har hatt
I det største øyeblikket som jeg fikk
Kom sønnen min til verden og han blei til lyset mitt
Og bare en time etterpå kom Lene på besøk
Og vist meg at livet aldri mer ble sånn som før
Og nå har fire år gått, jeg har smilt, jeg har grått
Vist hva jeg står for og tvilt på om det er nok
Har prøvd å leve opp til alle de forventninger
Men veien til Helvete er bygd på gode hensikter
Og distansen mellom ønsker og handling
Blir visst bare større, her er mitt sanne ansikt
Det e'kke hva man vil, men hva man gjør
Så her er noe du må vite før jeg dør
Var så mye jeg skulle gjort så annerledes
Så mange ting jeg burde gjort I stedet
Hvis jeg dør I natt
Så mange ting jeg burde sagt
Istedenfor så gikk jeg ut å drakk
Hvis jeg dør I natt
Fortell sønnen min, jeg gjorde det jeg kunne
Så lenge det var luft I mine lunger
Hvis jeg dør I natt
Så har jeg elsket og tapt
Men jeg elsker hvertfall alt jeg har hatt
Writer(s): Jan Patrik Collen
- AZLyrics
- V
- Vinni Lyrics
album:
"Oppvåkningen" (2012)
You May Also Like
Unge Ferrari - "Lianer" Meg og mine boys, vi henger i lianer, lianer
Meg og mine boys, vi henger i li-ii-ianer, li-ii-aner
Go!
Li-iii-i
Nei, nei, nei
Du kan'ke henge med oss
Lianer
Li-iii-i
Nei, nei, nei
Du kan'ke henge med...
Karpe Diem - "Byduer I Dur" Fanget av blikk, fanget av blikk, fanget av blikkfang
Rammet av litt savn, men anger er stillstand
Du sa jeg var blitt, sa jeg var blitt, sa jeg var blitt en annen
Hakker det, bytt sang, fuck it,...
Hkeem - "Urettferdig" Si meg, si meg, hvor har du blitt av?
Vil bare ha deg igjen
Du og jeg, du og jeg, vi var som dråper vann I regn
Gud bare gi meg et tegn
Alle de tinga vi skulle se
Du dro fra meg uten å gi beskjed
Vi...
Broiler, Jaimes & ECHÖWALL - "90s" Oh I just wanna send you postcards
Sneak out the window through your backyard
Pick you up at seven in my dads car
If only we could go back to when
We were 90's kids again
Everything was better back...
Arif, Stig Brenner & Karl William - "Paris" De kalte meg en døgnflue suksess er hevnen
Kom fra London tom for inspo dehydrerte
Tar en sip det kicker inn vi skriker sk-sk-skål
En vakker dag så vet de hvem vi er her nede
Fremme i landet til...