"Love Song 4 The Trappers" lyrics
"Love Song 4 The Trappers"
What'd I do bad?
Few years tryin' to figure out
Girl like you and I ride
I have no
Yeah, tiiän et mul ois sut
Vihdoin mul on nainen mist tykkään (Yeah)
Haluun jättää ton elämän taakse
Mua ei kiinnosta noi jutut yhtää (Yhtää)
En oo menos enää roadeille takas
Vaikka ne mut usein sinne pyytää (Pyytää)
Heitin mun pistoolin mereen
Ja poistin ne viestit sieltä ryhmäst
Voisitko sä mulle luvata
Et ootat mua siel jossain muualla?
Oot mun trapluurin taustakuvana
Oot ainut ketä pelkään, kera Jumalan
Yeah, haluun jotai oikeet, kyllästyny kattelee selän taa (Selän taa)
Koskit mua oikein, sun kans tunnen et elän taas (Yeah)
Mitä tääl voi ei, sun kaa mun sydän on ehjä taas (Ehjä taas)
Rullaan vaa mun amban, en tarvii mitää muutakaan
Tienny ees voisin tuntee tällein selvinpäin (Selvinpäin)
Popannu pillerei, ennen jutut oli eripäin (Eri päin)
Kasvanu mieheks, ennen en tehny juttui näi (Tehny näi)
Sain enkelin mun elämään, mis kohtaa tää meni näin?
Ja myönnän, joskus mietin sitä jännityst
Jos ne pysäyttää, nii onks tää vika pysähdys? (Nah)
Jos ne mun kamoit penkoo, niit odottaa yllätys
Jätin träpin, mul on nykyää laillist flyys (Laillist)
Lupasin itelleni, et mä muutun
Siks jouduin olee hetken aikaa piilos
Lupasin itelleni, et mä muutun (Muutun)
Mut nykyää teen saman verran viikos
Tiiän et mul ois sut
Vihdoin mul on nainen mist tykkään (Yeah)
Haluun jättää ton elämän taakse
Mua ei kiinnosta noi jutut yhtää (Yhtää)
En oo enää menos roadeille takas
Vaikka ne mut usein sinne pyytää (Pyytää)
Heitin mun pistoolin mereen
Ja poistin ne viestit sieltä ryhmäst
Voisitko sä mulle luvata
Et ootat mua siel jossain muualla?
Oot mun trapluurin taustakuvana
Oot ainut ketä pelkään, kera Jumalan
I'm so...
My side
Could've sworn I was dreamin' for her
I was feenin' so I had to take a little ride
I'm so (I'm so)
I'm so (I'm so)
- AZLyrics
- W
- william Lyrics
You May Also Like
Ollie - "Ainakin Mä Rakastin" Tää on se päivä, kun sä hait sun kamat
"Kyl me viel nähdään", oli sun vikat sanat
Mä oon hukassa taas, löytääks mua kukaan
Ei, mä en anna pelolle enää ripaustakaan
Nuorena kai pitää kompastuu
Että...
Isac Elliot - "Vielki Hereillä" Let's go
Mä oon vielki hereillä (Yeah)
Koitan tätä yötä pidentää
Ottaa yhen, mieltä keventää
Kato ku mä painan menemää
Mä oon vielki hereillä
Mimmi kysyy miksen tänne jää
Se haluu olla mun kaa...
Costi - "Kangastus" (Mis on party)
(Mä en mee baarii)
(Muijas wildaa)
(Joo se on Playboy)
Sä et oo bägi, mä en chasee sua (Okay)
Tiiän noi jätkät ei saa sua (Pow pow pow)
Chillaa vähä, en ressaa sua (Aui)
Mä en jaksa...
JVG - "Verkkareis" Okei, okei
(Nordis)
(Focus)
Iha sama mikä peli, mä oon tääl
Mul on byyri sekä tein pari pass (Action)
Mul on Copa sekä Nike Air Max, oon Zidane, teen hedarin pääl
Mun kädessä vaa virtaa jää, pinnan...
MKDMSK - "Salut" Kivinen tie, mut oma ollu valinta
Emmä valita, vois olla paskempiki tarina
Voin kertoo surullisen faktan, jos täytät mun lasia
Voin toivoo vaa parasta ja pelätä täällä pahinta
Kolikolla on puolensa,...