"Jos Mul On Tylsää" lyrics

"Jos Mul On Tylsää"
(feat. Fabe)

[william:]
Mut nyt mun pitää mennä
En jaksa tätä laiffii, vaa haluun massii enemmän
Yeah, haluun massii enemmän (Yeah)
Yeah, yeah
Yeah

Yeah, jos mul on tylsää, nii voin ostaa uuden auton
Jos mul on tylsää, poltan ambaa, en oo savuton
Jos mul on tylsää, mä teen massii, en oo avuton
Mua ei voi voittaa, millo ne tajuu ton?
Mua ei kiinnosta vittuukaa, syön ne elävält
Ne voi ettii mua, mut ne ei löydä enää täält
Tyypit sun ympäril ei oo aina lojaalei
Ne ettii vaa parempaa elämää

Mun frendi taikuri, se tekee yhest kaksi
Sä uhoot netissä, sä olet pikkulapsi
Esittää rikasta, mut oikeesti oot katki (Yeah)
Oooo, oikeesti oot katki
Ja voit rullaa meijän kaa, jos haluu massii
Pari keikkaa, big stacks laitan kassii (Kassii)
Kuuma mimmi ulkomail sil ei oo passii (Passii)
Yeah, kadut pitää huolta siit

Nää kadut pitää huolta sust, babe
Yeah, ne maksaa sun laskut, nää on safe
Yeah, mut nyt mun pitää mennä
En jaksa tätä laiffii, vaa haluun massii enemmän

Jos mul on tylsää, nii voin ostaa uuden auton
Jos mul on tylsää, poltan ambaa, en oo savuton
Jos mul on tylsää, mä teen massii, en oo avuton
Mua ei voi voittaa, millo ne tajuu ton?
Mua ei kiinnosta vittuukaa, syön ne elävält
Ne voi ettii mua, mut ne ei löydä enää täält
Tyypit sun ympäril ei oo aina lojaalei
Ne ettii vaa parempaa elämää

[Fabe:]
Yeah, en cuffaa horoo, tää mun sydän liian kylmä
Poltan cally-ambaa, koht mä tukehdun mun yskää
Viisas leikkii tyhmää, tyhmä leikkii viisasta
Farkut on sun vuokras, makso joku 1500
Täl veijalla on äijä, mut se haluu mun kaa linkata
Jos et oo mun veli, sun muija vapaana riistana
Hittaan maanantaina, mä voin palauttaa sen sulle tiistaina
I mind on my money, ei oo aikaa niistä piitata

En ees muista omii huolii, mul on keuhkot täynnä savua
Must tulee vaa nii rikas, et ne ei pysty sitä tajuta
Baby girl, tuu tänne, nii mä räjäytän sun tajunnan
Sun mekkos on kiva, mut haluun nähä sut vaa nakuna

[william:]
Yeah, jos mul on tylsää, nii voin ostaa uuden auton
Jos mul on tylsää, poltan ambaa, en oo savuton
Jos mul on tylsää, mä teen massii, en oo avuton
Mua ei voi voittaa, millo ne tajuu ton?
Mua ei kiinnosta vittuukaa, syön ne elävält
Ne voi ettii mua, mut ne ei löydä enää täält
Tyypit sun ympäril ei oo aina lojaalei
Ne ettii vaa parempaa elämää

Yeah, mua ei voi voittaa, millo ne tajuu ton?
Mua ei kiinnosta vittuukaa, syön ne elävält
Ne voi ettii mua, mut ne ei löydä enää täält
Tyypit sun ympäril ei oo aina lojaalei
Ne ettii vaa parempaa elämää


You May Also Like
Etta - "Sata Shottii" Sun piti olla vaa mun laastari Ku satuit olee vaa siin saatavil Koitin repästä sua irti, mut sä jäit vaa kiinni Ja sä vaa aukasit mun haavani Mä kaadan uuden shotin ja toisenki Oisko meistä voinu...
Costi - "CV" Costi kerto mul liideist ja key to success on prepaid Broidi kerto mul diileist tee vaa harkittui liikkeit Tultiin pohjalta nyt kato meit, lähempänä tavotteit Emmä jaksa enää draamaa Haluun proudiks...
Cledos - "Yks Yö" Obi vähä chillimmi Jos vaan nään sut kerran taas Se vois mennä siitä minne vaa Mul on miljoona ideaa Jos vaan näät mut kerran taas Mä en päästä irti täl kertaa Tyttö, sä oot hoodiprinsessa Baby, mul...
ibe - "VYYHTI (ettiny aitoo rakkaut)" (Hyppää kyytii) (Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii) Ay, ay Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa Se ei oo...
Gettomasa - "500 Hevosta" Tiiäks milt se kuuluu tuntuu? 500 hevosta ravaa alla Nyt hyppää kyytii Heppoi boy viis satkuu Lentää kun painan siit kaasuu Selkä penkkii kii liimaantuu Sä voit kisaa mut etsä kii saa mua Heppoi boy...