"Liian Myöhäst" lyrics

"Liian Myöhäst"

Ja ne vihaa et sä rakastat mua
Ku ne ei saa sua, ei, ne ei saa enää koskettaa
Ja ne vihaa et mä rakastan sua
Mut ne ei saa mua enää koskaa sitä lopettaa
Nyt on liian myöhäst alkaa enää itkee
Nyt on liian myöhäst meiän rakkaut kitkee
Nyt on liian myöhäst tajuta ne virheet
Se voi syödä, mut myönnä
On liian myöhäst

Nää äijät on diipeis ku ne koodaa sulle keskel yötä
Sanoo beibi mä oon gimmeis, ei kai oo liian myöhäst
Ja ne puhuu must pahaa, ja mä mietin vaa haha
Jos mä oon sun wasteman miten mul on se mimmi jonka ne haluu takas
Beibi sä saat mut millo vaa haluut, mä priorisoin sut
Noi ei vaa tajuu, ne ettii syyllisii
Ei osaa kattoo peiliin siks ne on kyynisii
Mut beibi nyt ku oot siin mä kohtelen sua niin ku kukkaa
En mun kämmenelt koskaan sua hukkaa
Pidän sust hulen kunnes oon tuhkaa

Ja ne vihaa et sä rakastat mua
Ku ne ei saa sua, ei, ne ei saa enää koskettaa
Ja ne vihaa et mä rakastan sua
Mut ne ei saa mua enää koskaa sitä lopettaa
Nyt on liian myöhäst alkaa enää itkee
Nyt on liian myöhäst meiän rakkaut kitkee
Nyt on liian myöhäst tajuta ne virheet
Se voi syödä, mut myönnä
On liian myöhäst

Ja ne luulee et se on fygyst kii
Niin ku se ois ainoo syy beibi miks sä pysyt siin
Ne ei osaa kuunella eikä kysyy
Siks niiden rinnal salee semivaikee pysyy
Unohetaan noi ne voi huutaa niiden tyynyy
Näin mä asennoin, sun ei tarvii enää tyytyy
Vaik en ees kato taakse, mä tunnen niitten katseet

Ja ne vihaa et sä rakastat mua
Ku ne ei saa sua, ei, ne ei saa enää koskettaa
Ja ne vihaa et mä rakastan sua
Mut ne ei saa mua enää koskaa sitä lopettaa
Nyt on liian myöhäst alkaa enää itkee
Nyt on liian myöhäst meiän rakkaut kitkee
Nyt on liian myöhäst tajuta ne virheet
Se voi syödä, mut myönnä
On liian myöhäst


You May Also Like
Sanni - "Pikajunat" Taas jotenki vaan mä menin puhumaan susta jollekin puolitutulle Olikohan syy nousuhumalan? Niin nopeesti saan mun ajan kulumaan Vaikka ois varmaan hyvä surulle antaa hetki tulla vaan Jos mä voisin...
ibe - "BLONDINA" Tyttö sä oot diiva, haluut multa kaiken, ei kelpaa mikään muu Uskottelet ain et en tarvii mitään muuta Rukoilet sun katseel, et mä sisään tuun, u-uu Ja sun nimi Blondina, tiedän et oot yksin, etit...
Bee - "Ympyrää" Yksin kotona Tuijotan kattoa Joku mus on vikana, mut en mä osaa tulkita Mikä tällä kertaa tämän olon takana Eiks lääkkeet vaikuta vai liikaa univelkoja Kai vähän hukassa Päässä kaaosta Liikaa...
Cledos - "Muistutus" Obi vähä chillimmi Tää on vaa muistutus (Muistutus) Et mun numero on vielki sul (Vielki sul) Sä voit soittaa, jos sust tuntuu (Sust tuntuu) Kai sä vieläki muistat mut? Yeah Tää on vaa muistutus...
KUUMAA - "Kolme Toivetta" Mä oon kahen markan länkkäri Tässä yhen markan kaupungissa koitan kituuttaa Onks se ihme jos mua ärsyttää? Sä olit ihmeellinen ilmestys Muistan edelleen ne päivät jotka sain olla sun kaa Mut olit...