"Huudan Pimeään" lyrics
"Huudan Pimeään"
Mitä jos se tuntuu hyvältä
Eikä tarvi sitä pelätä
Voisimpa mä käydä siellä
Ja hetken levätä
Mikä mua vaivaa ja miks mä oon tääl
Sama ajatus pyörii taas sisällä pään
Onks täydellist päivää ees olemassa
Mut en mä haluu mennä
En mä haluu olla yksin
Ku jossai sisimmässä tiedän
Se on päätös tyhmin
Haluun huutaa pimeään
Onks siel ketään?
Kun mä nään mustaa vettä vaan
Kuun valossa jään hytisemään
Ku ei musta oo sitä tekemään
Ja tiiän siel ei oo mulle enempää
Nii ehkä se on hyvä et mä jään
Tiiän siel ei oo mulle mitään
Nii ehkä mä jään, ehkä mä jään
Mä löydän muita keinoja paeta
Nekin kyseenalasii
Mut pienet onnen hetketkin mua lohduttaa
Ja auttaa mua jaksaa
Hei mikä mua vaivaa ja miks mä oon tääl
Ja lähteeks tää ajatus koskaan pääst
Ootan täydellist päivää ja siks mä jään
Haluun huutaa pimeään
Onks siel ketään?
Kun mä nään mustaa vettä vaan
Kuun valossa jään hytisemään
Ku ei musta oo sitä tekemään
Ja tiiän siel ei oo mulle enempää
Nii ehkä se on hyvä et mä jään
Tiiän siel ei oo mulle mitään
Nii ehkä mä jään, ehkä mä jään
Haluun huutaa pimeään
Onks siel ketään?
Kun mä nään mustaa vettä vaan
Kuun valossa jään hytisemään
Ku ei musta oo sitä tekemään
Ja tiiän siel ei oo mulle enempää
Nii ehkä se on hyvä et mä jään
Tiiän siel ei oo mulle mitään
Nii ehkä mä jään, ehkä mä jään
- AZLyrics
- C
- costee Lyrics
album:
"Nää Pirut On Mun Kavereit" (2025)
You May Also Like
VIIVI - "Ilman Sua" Mua pelottaa, rehellisesti kun sä sekotat
Mun sydämen ja yhtäkkii ollaan
Sylikkäin joka yö ja paljon enemmän
Mul nykyään on mitä menettää
Sovittiin et hitaasti edetään
Mut putoon liian lujaa
Ei...
Haloo Helsinki! - "Pelikaani" Nostan taas kädet korville
Kun lapset laulaa let it go:ta puistossa
Toistelen taas samaa sanaa päässä
Jotta tää aivosirkus hetken pysyis aisoissa
Ja mä hoen ja hoen, että ovi meni kiinni, mut käännyn...
KUUMAA - "Huuda Lujempaa" Meil kynttilät poltetaan molemmista päistä
Väistä ei kumpikaan
Kun päätit taas leikkiä tänään itsepäistä
Haluut mut suututtaa
Parempi ois mennä pihalle jäähtyy
Mut kun kerran ollaan vauhtiin päästy...
ANI - "Odota" Jos sä tuntisit niin, ku mä tunnen nyt
Ei voitas olla eri paikoissa
Sä olisit täällä ja makaisit mun päällä
Mun liian isois bändipaidoissa
Uuuh, mä heräsin taas tuuleen ku (Yeah)
Se mun ikkunoihin...
BEHM - "Apokalyptinen Häpeä" Mä en uskonut koskaan sattumaan
Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan
Puhuin ihan mitä sattuu taas nyt hävettää auttakaa
Jos tunne on kooltaan niin valtavan suuri
Et huoneeseen mahtuu se juuri ja juuri...