"Anna Mä Nautin" lyrics

"Anna Mä Nautin"

Usein pudonnu, mut aina jaloilleen
Eikä tiikeri voi mitään raidoilleen
Mä en osaa pysähtyy (o-oo, o-oo, o-oo)
Paljon mokannu ja nyt se kaduttaa
Mut ei kieroon kasvanutta suoraks saa
Mä en haluu pysähtyy (o-oo, o-oo, o-oo)

Tuntematon taivas ei kiinnosta mua
Tää tie vie tuttuun helvettiin (helvettiin)

Anna mä nautin, ku houkutukset vie taas mua
Niin kova vauhti, etten ehdi kaipaa sua
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa
Come on (come on), come on (come on)
Anna mä nautin, ku paholainen tanssiin vie
Niin kova vauhti, mä jatkan, vaikka loppuu tie
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa
Come on (come on), come on (come on)

Valehdellu, et mä aion lopettaa
Mutta ku syyt, ne saa mut aina jatkamaan
Mä en osaa pysähtyy (o-oo, o-oo, o-oo)

Tuntematon taivas ei kiinnosta mua
Tää tie vie tuttuun helvettiin

Anna mä nautin, ku houkutukset vie taas mua
Niin kova vauhti, etten ehdi kaipaa sua
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa
Come on (come on), come on (come on)
Anna mä nautin, ku paholainen tanssiin vie
Niin kova vauhti, mä jatkan, vaikka loppuu tie
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa
Come on (come on), come on (come on)

Jee, a-uu
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa

Anna mä nautin, ku houkutukset vie taas mua
Niin kova vauhti, etten ehdi kaipaa sua
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa
Come on (come on), come on (come on)
Anna mä nautin, ku paholainen tanssiin vie
Niin kova vauhti, mä jatkan, vaikka loppuu tie
Anna mä nautin, tätä tautii ei voi parantaa
Come on (come on), come on (come on)


Writer(s): Tomi Tamminen, Teemu Juhani Javanainen, Jussi Olavi Tiainen
You May Also Like
BEHM - "Kaiken Arvoinen" Milloin vaan voi mennä sijoiltaan En mä silti osannut sunlaista odottaa Mitä teet, sä teet sen niin kuin ei kukaan Tartut kii mun käteen, miten niin Sä teet sen ensi kertaa kun se on aina ollut...
Kiki - "Fobia" Ehkä jonku toisen kaa ois helpompaa Ehkä joku muu ei suuttuu aina teoillaan saa Silti vois en mä pois sua antaa Ei mua luotu rakkauden eessä oo luovuttamaan Vaik välil se tekee kipeää En mä pelkää...
SHRTY - "Niin Kuin Sä" Jos eläisin mun unta, sä oisit täällä munkaa Mut joka aamu mä joudun herää Siihen, että sä et ookkaa Ja haluisin unohtaa Mut en voi, ku tääl ei oo ketään En saa nukuttuu, ku sua mä ajattelen Miks sä...
ANI - "Vegasissa Naimisiin" Löydätsä viel takasin mun luo Jos mä päästän sut tästä alta pois Älä mulle tuliaista tuo Jos se ei oo se et nyt aika ois Pysähtyy mun viereeni ja unohtaa Et mä oon ollu sulle pelkkää hupii vaan...
VIIVI - "Kävi Mitä Kävi Sul On Mut" Mä pelkään, että sussa sammuu kipinä Ja alat uskoa, ettet lentää ikinä vois Et ois aika päättää peli nyt Niinku tää maailma siipes repinyt ois Mut luovuttaa sä et saa Mä en anna sulle siihen lupaa...