"Yhes Oottamaan Kuolemaa" lyrics
"Yhes Oottamaan Kuolemaa"
Beibi emmä haluu enää oottaa
Mun jalat palelee ja nenä polttaa
Uni ei tuu jos sun vieres joku muu
Ootsä satavarma, ettet tänää tuukkaa
Mul on meille viinipullo puokkii
Sun lempi tequilaa ja post-punkkii
Ku ilta pimenee, meijän olo paranee
Mä tunnen sen, mun suonis sä oot douppii
Emmä haluu mitää muuta ku sut
Kaikki muu on turhaa beibi oon tajunnu
En usko et on olemas jumalaa
Ku on tuijottanu maailmaa, ja nään vaa pahaa
Tuntuu, ollaa hukas
Molempia sattuu
Jätetäänkö kaikki ja kun kaadutaan
Käsi kädes jäädää yhes oottamaan, kuolemaa
Tuntuu, maailma ei oo meille jotai puuttuu
Jätetäänkö kaikki ja kun kaadutaan
Käsi kädes jäädää yhes oottamaan kuolemaa
Kaikki ahistaa ja sydän hakkaa
Oon yrittäny kyl mut se ei lakkaa
Se paha rauhottuu ku mun peiton alle tuut
Oot ainut syy miks haluun enää jatkaa
Emmä haluu mitää muuta ku sut
Kaikki muu on turhaa beibi oon tajunnut
En usko et on olemas jumalaa
Ku on tuijottanu maailmaa ja nään vaa pahaa
Tuntuu, ollaa hukas
Molempia sattuu
Jätetäänkö kaikki ja kun kaadutaan
Käsi kädes jäädää yhes oottamaan, kuolemaa
Tuntuu, maailma ei oo meille jotai puuttuu
Jätetäänkö kaikki ja kun kaadutaan
Käsi kädes jäädää yhes oottamaan kuolemaa
Writer(s): Teemu Juhani Javanainen, Jussi Olavi Tiainen, Mikko Samuel Tiainen, Eero Juhani Vanha-perttula
- AZLyrics
- C
- costee Lyrics
album:
"Kaikki Vampyyrit Ei Juo Verta" (2022)
666 Hz
You May Also Like
Nelli Matula - "Säilöttyjä Kyynelii" Räntäsateessa meen eteenpäin perkeleellä
Jalka toisen eteen kyl se siitä, hmm
Kauppakassitki kannan kaikki yhdellä kertaa
Kyyneleiden mä annan tulla suihkussa vasta, aah
Lasken kymmeneen keskityn...
ANI - "Liian Myöhäst" Ja ne vihaa et sä rakastat mua
Ku ne ei saa sua, ei, ne ei saa enää koskettaa
Ja ne vihaa et mä rakastan sua
Mut ne ei saa mua enää koskaa sitä lopettaa
Nyt on liian myöhäst alkaa enää itkee
Nyt on...
Ollie - "Taivaan Reuna" Tänään tequilaa niin että Meksiko ilmas tuoksuu
Rautasinkin punapuu me saadaan huojuu
En oo mitään vailla, kaikki on ihanaa
Kahta en vaihda, viskii ja kitaraa
Vanhat haavat ei estä mua nauramasta...
Isac Elliot - "Kylmä" Miks et ikin jää
Eikö musta nää, et on kylmä kun meet
Ilman sua on hämärää, sun kaa valo välähtää
On niin kylmä kun meet (Kylmä kun meet)
Elämä välil vähän nihkeet
Ja joutuu ylämäkee polkemaan...
VIIVI - "Sä Päätit Tän" Älä sano mitään siit ei oo apua
Meist ei oo mitään jäljel enää
Mulle se ei riitä et alat katua
Se ei oo ok et mua petetään
Kun vellot itsesäälissä
Muista, sä itse päätit tän
Jenkeissä joku oli...