"Bisnestä" lyrics
SHRTY & Jami Faltin Lyrics
"Bisnestä"
Tehny itse tän
Päässy ite tähän asti
Se on vaa bisnestä
Laitan laskun, kerään massit
Miks oot itkemäs
Ei tää oo henkilökohtast
Se on bisnestä, ei pidä itteensä ottaa
Henkilökohtast, rakennettii ite
Tänne tultii pohjalt
Noustaa ite ylös
Se kyl vaatii pokkaa
Ei mun tarvii enää hoodeil postaa
Tää vaa bisnestä, sen huomaa jo itsestää
Tyttö nii söpö ei tarvii make believe
Pääsin listan kärkeen ilman labelii
En oo ikinä ollu haterii, venasin omaa vuoroo (Yeah Yeah)
Ei kiinnostanu mikää muu, olin vailla huoltoa
Oli kone menos rikki mut sit sain itseluottoa
Halusin palan kakusta, mä jouduin oppii leipoo
Itsenäinen alusta, jotain mitä niillä ei oo
Mitä enemmän kokkeja, sitä huonompaa keittoo
Kestäny kyl shotteja, ei saa olla heikkoo
Tehny itse tän
Päässy ite tähän asti
Se on vaa bisnestä
Laitan laskun, kerään massit
Miks oot itkemäs
Ei tää oo henkilökohtast
Se on bisnestä, ei pidä itteensä ottaa
Henkilökohtast, rakennettii ite
Tänne tultii pohjalt
Noustaa ite ylös
Se kyl vaatii pokkaa
Ei mun tarvii enää hoodeil postaa
Tää vaa bisnestä, sen huomaa jo itsestää
E-e-ei mun tarvii enää hoodeil postaa
E-e-ei mun tarvii enää hoodeil postaa
Tehny itse tän
Päässy ite tähän asti
Se on vaa bisnestä
Laitan laskun, kerään massit
Miks oot itkemäs
Ei tää oo henkilökohtast
Se on bisnestä, ei pidä itteensä ottaa
Henkilökohtast, rakennettii ite
Tänne tultii pohjalt
Noustaa ite ylös
Se kyl vaatii pokkaa
Ei mun tarvii enää hoodeil postaa
Tää vaa bisnestä, sen huomaa jo itsestää
- AZLyrics
- S
- SHRTY Lyrics
EP:
"TÄYDELLINEN AJOITUS" (2023)
You May Also Like
Etta - "Prinsessa" Jos nukun sata vuotta
Pysytsä mun luona siihen asti et mä herään
En auki saa mun silmii
Ootko siinä silti, kiltti
Katotko mun perään
15, tyttö vailla suuntaa
Pikku päissään jossain maailmalla taas...
ibe, Blacflaco & Elastinen - "WEST SIDE BABY" Yeah
Ibe, Flaco, Ela
Lännest päin, mä oon West Side baby (Baby)
Piraq, mä liikun holleil daily (Daily)
Yks juttu mikä ei muuta mua on feimi (Nah, nah)
Mielentila vielkin sama, mieles on vaan milli...
Costi - "Duunari" (Danitello, danitello, danitello)
Tiedän et ne kaikki vaa venaa downgradee ei siin
Jos et keskittyis nii paljo muihin sulkin etenis
Mä tiedän alapihal broidi venaa rangel
Ei tien mul on kyl aikaa...
Van Hegen & Gettomasa - "Yks Hymy" Yks hymy ja se on siin
Lähetään täält, ootsä valmiin?
Ihan sama kenen kaa tultiin
Se on vaan yks hymy
Ja oot mus kii
Yks hymy ja se on siin
Oot just sitä mitä tarviin
Joten ei puhuta turhii
Se on...
Cledos - "Anteeks" Tummennetut lasit näis mun LV's (LV's)
Ehkä sen takii en mitää nää meis (Nää meis)
Välil en ees tiiä mitä mä teen (Mä teen)
Mut tiedän ettet jaksa tätä tällein (Tällein)
Anteeks, etten pyydä...