"Ehkä Se Siitä" lyrics
"Ehkä Se Siitä"
Jos annan sen viedä
Menneisyys vieläkin vaivaa mua
Sua on tullu kaivattua
Toivon, et yö mulle rauhaa tuo
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Taas mun vierel on joku muu
Toisten silmistä etsin sua
Stadin yö mulle rauhaa tuo
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Ehkä se siitä
Itteni oon kadottanu ettien valoo
Hetken se on tääl, mutta aamulla katoo
Turha meit on korjaa, jos tää uudestaa hajoo
Tuttua kaavaa, meen kohti vaaraa
Ettimäs tunteit, joita tuskin tuun saamaa
Katse on peilis, en tunnista naamaa
Kaikki on väärin, kun sä et ole mun (Yeah)
Menneisyys vieläkin vaivaa mua
Sua on tullu kaivattua
Toivon, et yö mulle rauhaa tuo
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Taas mun vierel on joku muu
Toisten silmistä etsin sua
Stadin yö mulle rauhaa tuo
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Kaatakaa jo toinen, otan mitä vaa
Laittakaa mut jotain tuntemaan
Sä oot jonku toisen, mä otan kenet vaa
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Mulla on liito päällä
Mä voin tehä mitä vaan, jos niin mä päätän (Yeah)
Kehos on niitä näitä, jos kerran alotan, nii mähä jään
Kii tähän kaavaan, meen kohti vaaraa
Ettimäs tunteit, joita tuskin tuun saamaa
Katse on peilis, en tunnista naamaa
Kaikki on väärin, kun sä et ole mun (Yeah)
Menneisyys vieläkin vaivaa mua
Sua on tullu kaivattua
Toivon, et yö mulle rauhaa tuo
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Taas mun vierel on joku muu
Toisten silmistä etsin sua
Stadin yö mulle rauhaa tuo
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Kaatakaa jo toinen, otan mitä vaa
Laittakaa mut jotain tuntemaan
Sä oot jonku toisen, mä otan kenet vaa
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Yeah, ooh
Jos annan sen viedä
Yeah
Jos annan sen viedä, nii ehkä se siitä
Writer(s): Isac Elliot Lunden, Kim Ruben Mannila, Wille Mannila
- AZLyrics
- I
- Isac Elliot Lyrics
album:
"Vanhasta Uuteen" (2025)
You May Also Like
ANI - "Odota" Jos sä tuntisit niin, ku mä tunnen nyt
Ei voitas olla eri paikoissa
Sä olisit täällä ja makaisit mun päällä
Mun liian isois bändipaidoissa
Uuuh, mä heräsin taas tuuleen ku (Yeah)
Se mun ikkunoihin...
Costi & Sexmane - "meikä matadori" Meikä matadorikin painanu hommii
Kyl sä tiiät veli, häh?
Aja sitä varsaa nyt
Nordis
Jätin joka jäbät meilläpäin sanattomiks
Nyt on vuoro tänä vuonna meikä matadorin
Takan viiden vuoden maratoni
Tänä...
VIIVI - "Kävi Mitä Kävi Sul On Mut" Mä pelkään, että sussa sammuu kipinä
Ja alat uskoa, ettet lentää ikinä vois
Et ois aika päättää peli nyt
Niinku tää maailma siipes repinyt ois
Mut luovuttaa sä et saa
Mä en anna sulle siihen lupaa...
OLGA - "Uus Bitch" Sä halusit must liikaa
Halusit et niiaan
Tähdenlennon, et diivaa (Mä oon se joka leadaa)
Joo mä sain sult kaiken
Esim huoran maineen
En oo sust riippuvainen
Niinku Britney, vapaa nainen
Kaikki muut...
Turisti - "Uudestaan" Sä mietit haluuks viel jatkaa, oot liikaa kärsiny
Tätä haluttiin, yhes asumist
Mut sua ärsyttää mun tavat vielki Tapulist
Oot mun bravuuri, aina mun kalus kii
Liikaa roundei tatamil, mun tyttö...