"Kuka Himas Odottaa" lyrics
"Kuka Himas Odottaa"
Nii sä väität, et sä et oo yksi näistä
Jotka pelossa pilvien päällä ei nää mihin astuu
Ketä käytät?
Minkä puolen susta näytät?
Mä koitan sut väistää, mut roikut jo kynsillä kii
Luulet, et sul on jotain antaa
Jotain, mitä mä en muualt saa
Mut näkisitpä kuka mun himas odottaa
En sun kaltaista pystyis ikin rakastamaan
Pitkii öitä et voi vastustaa
Tarviit sylii ku oot laskuissa
Mut näkisitpä kuka mun himas odottaa
En sun kaltaista pystyis ikin rakastamaan
En sisään päästä
Mä mun kyyneliini säästän
Haluut kalliita vaaroi
Sun kaapis on raatoi, mä tiiän
Joo, mä tiiän, yeah
Mun sydän hakkaa jo toiselle
Ei sun kannata vaivautuu, sä voit jäädä mun ovelle
Mut sisään sä et tuu
Kandee ettii joku muu
Luulet, et sul on jotain antaa
Jotain, mitä mä en muualt saa
Mut näkisitpä kuka mun himas odottaa
En sun kaltaista pystyis ikin rakastamaan
Pitkii öitä et voi vastustaa
Tarviit sylii ku oot laskuissa
Mut näkisitpä kuka mun himas odottaa
En sun kaltaista pystyis ikin rakastamaan (En pystyis rakastamaan)
Mut näkisitpä kuka mun himas odottaa
En sun kaltaista pystyis ikin rakastamaan (Ei, aa-aa)
Mut näkisitpä kuka mun himas odottaa
En sun kaltaista pystyis ikin rakastamaan
Writer(s): Isac Elliot Lunden, Arttu Istala, Kevin Hoej Iversen, Iiro Samuli Paakkari, Christoffer Burton Schacke
- AZLyrics
- I
- Isac Elliot Lyrics
album:
"Vanhasta Uuteen" (2025)
You May Also Like
Turisti - "Tällee Näin" Tavattiin baarissa äskettäin
Kysyt et millo me lähettäis
Tuo vaa sitä takamust tänne päin
Kukaan muu ei tee sulle tällee näin
Oot laittanu pläänejä päällekkäi
Mulle sun vaatteet jälleen jäi
Kadut sun...
ibe & Jami Faltin - "Kuolematon" Tääl ei kukaan oo kuolematon (naa-na-naa-naa)
Mä en tiiä mitä mul huomenna on (jeei-jeee-eeeh)
Tääl ei kukaa oo kuolematon
Siks eletää niinku viimest päivää
Mä en tiiä mitä mul huomenna on
Ehkä mä...
Bee - "Ilmaa" Joka aamu keitän kahvit, nousen ylös
Valmistaudun siihen, että ensimmäinen näytös voi alkaa
Ja hetkeksi unohtaa
Sen että sä koskaan olitkaan
Tunti tunnilta mua vähitellen syö
Et tiiän koht on yö ja...
Sanni - "Mielenmaisemat" Eilisilta oli farssi
Ja aamu niin ku morsian
Eilen sä tappelit ja tanssit
Tänään pääsi on kuin pronssia
Ja vaikka hävettää ni älä avaa sitä jodelii
Laita se puhelin kii
Ja vaik et tänään nää
Ni...
KUUMAA - "Hyvikset Ja Pahikset" Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Vaihtareit, valintoi, haasteita ja virhearvioita
Sovittiin että...