"Vanhasta Uuteen" lyrics
"Vanhasta Uuteen"
Ye-yeah, ye-yeah, yeah
Ye-yeah, kato mä oon tääl
Kävin lähellä pohjaa, nyt huipulla voi hengähtää
En eilisiä nää (Ye-yeah)
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Vihdoin mä oon tääl
Itteeni kannan ja annan kaikkeni et tänne jään
En epäröi enää
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Yeah, mä oon 24v, multi-millionaire
Silti ajatukset iltasin ne ei hiljene
Ja nää mimmit haluu tänne aina jäädä ettii vakavaa
Siks vaihan heti kanavaa
Tehny väärin, mut en tekojani takas saa
Tunne mitää vaikka kuinka koitan rakastaa
Paljon pojast ne puhuu
Paljon hatust vedettyä, mut ei pelkästää huhuu
Kaiken tän mä kasasin (Ye-yeah)
Ja mä löysin tieni takasin (Ye-yeah)
Ye-yeah, kato mä oon tääl
Kävin lähellä pohjaa, nyt huipulla voi hengähtää
En eilisiä nää (Ye-yeah)
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Vihdoin mä oon tääl
Itteeni kannan ja annan kaikkeni et tänne jään
En epäröi enää
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Yeah, aamu kuus, 16, takapenkin sankari
Kyllästyny ku nää yöt on liian ankarii
Taas mä annan luvan pimeydelle viedä
Muistot mua piinaa, yeah
Ku vauhtii ollu enemmän ku liikaa
Kelaa, jos ois menettäny kaiken viivaan
Ei intohimoo ilman kipuu
En anna enää tilaisuuden lipuu
Kaiken tän mä kasasin (Ye-yeah)
Ja mä löysin tieni takasin (Ye-yeah)
Ye-yeah, kato mä oon tääl
Kävin lähellä pohjaa, nyt huipulla voi hengähtää
En eilisiä nää (Ye-yeah)
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Vihdoin mä oon tääl
Itteeni kannan ja annan kaikkeni et tänne jään
En epäröi enää
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Mä oon tääl ja tänne jään, aah
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Jäljet jää, mä meen vanhasta uuteen
- AZLyrics
- I
- Isac Elliot Lyrics
album:
"Vanhasta Uuteen" (2025)
You May Also Like
Lauri Haav & Gettomasa - "Feimii" Feimii
Kerro hei rakastaks sä feimii
Se on ku hämähäkinseittii
Varo tai jäät kii (Tai jäät kii)
Yeah, se pystyy nappaa kenet haluaa
Sil on valtaa mut ei valkkaa ihan ketä vaan, eh
Emmäkää tekis nii...
Turisti - "Kiireinen Nainen" Tee kalenterii tilaa et tän saa onnistuu
(Te-te-te-te-tee)
Tee kalenterii tilaa et tän saa onnistuu
(Yeah, yeah)
Nuori Turre
Taas oot duunis, yeah
Suljit luuris, yeah
Sul on likaa ja tahroja nois...
Bee - "Kolmatta Linjaa" Mä haluun kaiken tänää, enkä huomenna
Enkä aio enää ootella
Tiiän et oon lahjakas ja loistava
Ois jo aika se muidenkin huomata
Mä haluun miljoonii tienaa
En kuun lopus pulloi palauttaa
Vaik tilin...
Costi - "Willy Wonka Freestyle" Yksin kotona mä reccaan tähä komppii (Smoke)
Ei noi onnenonkijat voi peesaa tätä soossii (Trees)
Ei toi soppa natsaa, siin on liian monta kokkii (Ice)
Ne ei tee tehtaal ennätyksii, niinku Kola-Olli...
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle
En enää tunne sua
Sanoit ei meist tuu mitään heti kun
Et enää tarvinnut mua
Sä muutuit kylmäks
Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin
Kaikki ne unettomat...