"Koiruoho" lyrics
"Koiruoho"
Piiskasi naamaani rakeet
Repii tuuli hiukseni
Maa paloi allani ja poltti rakoille jalkani
Otin tyynesti vastaan sen kaiken sillä
Olinhan sen ansainnut
Ymmärsin miksi suureeni valo
Pakoon silti en lähtenyt
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Savu täytti keuhkoni
Ja vesi muuttui vereksi
Jättimäisten heinä sirkkojen ryske minua piinasi
Olisin vain halunut kuolla mutta
Kuolema pakeni
Ymmärsin miksi suureeni valo
Pakoon siltä en ehtinyt
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Olisin vain halunut kuolla mutta
Kuolema pakeni
Ymmärsin miksi suureeni valo
Pakoon siltä en ehtinyt
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi oli koiruoho
Ja sen valon nimi
Writer(s): Tuomo Antti Johannes Saikkonen, Marko Kristian Annala, Kuisma Ilari Aalto, Janne Petrus Paavali Hyrkãs, Heikki Juhani Karkkainen
- AZLyrics
- M
- Mokoma Lyrics
album:
"Mokoman 120 Päivää" (2001)
You May Also Like
Sentenced - "Excuse Me While I Kill Myself" "How do you do?
Have yourselves a pleasant afternoon!"
Well, fuck you, too!
"Good night" is the one I choose for you!
I'll kill myself:
I'll blow my brains onto the wall!
See you in Hell
I will not...
costee - "Sano Vaan" Sano vaan
Sano vaan
Sano vaan jos sä haluat mun läheltä pois
Sano vaan (sano vaan)
Missä me mennään?
Vai puhunks mä liikaa tunteista
Ku pahoin pelkään ettet sä yritä
Alkuu ja huumaa
Se tuntuu nyt...
Amorphis - "Sacrifice" I have brought this treasure
of berries red and apples fallen
from the soil, from these grounds
would you take them as your own
Come before the winter's gale
before the frost and snow
take what I...
BEHM - "Apokalyptinen Häpeä" Mä en uskonut koskaan sattumaan
Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan
Puhuin ihan mitä sattuu taas nyt hävettää auttakaa
Jos tunne on kooltaan niin valtavan suuri
Et huoneeseen mahtuu se juuri ja juuri...
Isac Elliot - "Vanhasta Uuteen" Ye-yeah, ye-yeah, yeah
Ye-yeah, kato mä oon tääl
Kävin lähellä pohjaa, nyt huipulla voi hengähtää
En eilisiä nää (Ye-yeah)
Mä meen vanhasta uuteen, vaik vanhasta jäljet jää
Vihdoin mä oon tääl...