"Seitsemäs Kahdestatoista" lyrics
"Seitsemäs Kahdestatoista"
Tahtoisin jakaa ajan kanssa rakkaani
Mutta yltyessään lammen pinnankin
Tuuli rikkoo niin kuin kuvitelmatkin
Sanat kauniit sinuun tuskin sopisi
Sisälläsi kasvaa pieni omenapuu
Jonka oksisto pääkalloilla koristuu
Tuoksut orvokille, maistut kalkille
Ikuisesti naurat minulle
Naurat minulle, naurat minulle!
Tunnustaa mitään väriä et halua
Et minkään kuvan edessä polvistua
Kun käsi vasen taivaan lakeen kohoaa
Käsi oikea haaroissa vaeltaa
Sisälläsi kasvaa pieni omenapuu
Jonka oksisto pääkalloilla koristuu
Tuoksut orvokille, maistut kalkille
Ikuisesti naurat minulle
Naurat minulle, naurat minulle!
Naurat minulle, naurat minulle!
Pilkkasi kohteena oma nilkka
Painu jalalla toisen
Kun kotia linkkaat
Tämä henkilökohtainen ajojahtisi
Kohdistuu itseesi
Sisälläsi kasvaa pieni omenapuu
Jonka oksisto pääkalloilla koristuu
Tuoksut orvokille, maistut kalkille
Ikuisesti naurat minulle
Sisälläsi kasvaa pieni omenapuu
Jonka oksisto pääkalloilla koristuu
Tuoksut orvokille, maistut kalkille
Ikuisesti naurat minulle
- AZLyrics
- M
- Mokoma Lyrics
album:
"Mokoman 120 Päivää" (2001)
You May Also Like
Sentenced - "You Are The One" You're the light at the end of the tunnel
The beacon fire in the dark
The glimmer of hope and truly the meaning of my life
I say this with all of my heart
You are the only one for me
Year to year,...
Amorphis - "From The Heaven Of My Heart" I who have forged the heavens
I also have my king
To northland I was sent
I was cast to distant Pohjola
Enforced by my king's spells
His orders undenied
From the small crumbs of earth
From a fleece...
pehmoaino - "maasta taivaaseen" Toivon sulle polkuja
Ja lisää polkuja joist osa johtaa harhaan
Ja osa palauttaa sut takas sinne mistä juuri lähdit
Toivon sulle sadetta
Toivon myrskyä ja hetkellistä huolta
Ja että löydät sijan jonne...
Costi - "Piranha" Willem Mä oon jo toisaal, jätin uteliaille silmil houkutteen
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Ennenku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Kaikki silmät...
william - "Lampaita" Koitan laskea lampaita
Mut mä nään ne vaa harmaina
Älä menetä sun uskoo
Otin pari namii, nyt mun naamas ei oo tuntoa
Yeah, taas arki päättyy ja mä oon yksin
Ootan viestii sulta mun luuriin
Kauneinki...