"İyi Ki Vardın" şarkı sözleri
Sancak & Rapozof Lyrics
"İyi Ki Vardın"
Elimden tut, götürdüğün yer varsın cehennem olsun
Beni duy, sesim kulaklarında resmim olsun
Çizemediğim kaderimizi sildim
Ama bil ki umudum var
Yine soğudu bu dört duvar
Ne ara 'biz' olduk biz? Ne ara bittik?
Aşık olduğun her şeyimden nefret ettim
Şimdi benden uzak bir yerlerde başka biriyim
Sahi bir şey sakladıysan benden bari şimdi bileyim
Korkma, kavga etmeyiz. Bizden artık geçti...
Sarılmak varken kupkuru bir selamı seçtin. Neden?
İçimde öldürüp bana saklamıştım seni ben
Seni gördüğüme mi yanayım yoksa öldüğüme mi yeniden?
Ne yalan söyleyeyim aklımdaydın birkaç gündür
Kaç ay geçtiğini bile unuttuğumu söylemeliyim
Sıradan geçen bir günü özelleştiren bu anı yazmak istedim
Aylar sonra seni son kez düşlemeliyim
Gülüşü güzel kadın, keşke hiç bırakmasaydım
Yanında birisi vardı, keşke o an saklasaydın
İnanır mısın kim ve ya neyin olduğunu anlamazdım
Beni gördüğün an onun elini tutmasaydın
Sen olmasaydın öğrenir miydim ağlamayı?
Seni bulmak uğruna kaybettim yollarımı
Ne zavallı gözlerle seyredildim bilinmez
Anlasan bağlamazdın kollarımı
Sen olmasaydın öğrenir miydim ölmeyi?
Seni bulmak uğruna kaybettim kendimi
Ne zavallı gözlerle seyredildim bilinmez
İyi ki vardın, düşünme sevmediğimi
Bir düşüp ölmediğim kaldı, bir düşüm yarım
Bir sigara daha öldü bitmiyor efkarım
Gördünmü bak uzaklar bir anda çoğaldı
Gündüzlerin üstünede çöktü karanlık
Geçmiş acı vermiyorsa demekki geçmiş
Kurduğun hayaller demekki bitmiş
"Mutlu Olacağız" diyordu, Öylelermiş
Şeytanında melek olduğunu görmemişim
Susmamı istiyorsun öyle değil mi ?
Bir gün özleyeceksin şikayet ettiğin herşeyi
Bana yalan söyle hadi haklı çıkar kendini
Sarılıyordun ona bana sarıldığın gibi
Peki soranlara ne diyeyim ? Öldümü ? Dönecek mi ?
Yoruldum gülümsemekten diyorum delimiyim ?
O Sonbahar seni son kez içime çektim
O gün bu gündür hiç ısınmıyor ellerim
- AZLyrics
- S
- Sancak Lyrics
EP:
"Cesaretim Yok" (2014)
You May Also Like
Tuğçe Kandemir - "Sonbahar" (Kalbi uzaklarda bi' adam var
Sonbahar
Daha çok kanar
Canım yanar)
Ellerinde güneşi tutan kadın bendim
Yandım ama diyemedim
Gözlerinde ateşi saçan kadın bendim
Yaktım ama göremedin
Bu baharlar...
İdo Tatlıses - "Kaça Böldün?" Kaça böldün, kaça parçaladın?
Geçinir mi böyle birisiyle?
Yaşanır mı dumanlı biriyle?
Giden yıllarıyla huzura taşınır mı?
Kaça böldün, kaça parçaladın?
Geçinilir mi ateş elleriyle?
Bakışıyla, tek...
İrem Derici - "Meftun" Kulağıma gelmeyecek mi sandın o gizli yanlışın?
Yarısını vermediğin bu aşktan var mı fazlası?
Bi' çocuk olup sözüne inandım, ben de yanmışım
Uzun olacak yine sandığımdan yorgun sancısı
Hani sen gece...
Yalın - "Sen Dönmeden Uyumam Bu Gece" Uygun bi gökyüzü bulup parlamalıyım
Yangın bi aşka atılıp kor olmalıyım
Mutluluk yürekli olana yakışır
Ben sevdiysem buna kim karışır
Onlar buna dümdüz delilik diyorlar
Deli kalp sesinin izinde...
Bahadır Tatlıöz - "Beni Yak" Bir tek sen ağlarsın ardımdan
Annemden sonra ardımdan
Bir tek sen ağlarsın
En çok sen seversin canından
Kendinden bile
Yeri gelir sakınır da saklarsın
Hırçınlığım sana değil
Kızgınlığım kendime...