"Sığamadın Dünyalarıma" şarkı sözleri

"Sığamadın Dünyalarıma"

İçimdeki yaralarıma yine dönüp hep seni sordum
Seneleri sayarım ama, bir geceyi yıllara koydum
Biri gelir yarınıma, seni bulup kollarında üzemem
Bu yüzden, sevemem ki bir başkası gelmez içimden
Boş kalan odalarıma, yırttığın resimleri koydum
Kitabının arasında bıraktığın mektubu buldum
Kıyamadım ağlamana, gittin hiçbir şey söyleyemeden, neden?
Sevmediğini bari duysam sesinden

Kalmadı gözümde bir damla
Yokluğun kaçsam da peşimde
Sığamadın dünyalarıma
Tekim bu koca dünyanın içinde
Yazık ettin sadece bize bak
Sadece bir sebep söyle ki, bu gece bitecek
Desem de kokun her gece benimle

Aylar sonra merhaba. Buldum, okudum mektubunu
Hiç kolay değil bu evden def etmek yokluğunu
Yakınmışsın anlayışsızlığımdan hep
Nereden bilirdim aylar önce gitmeyi aklına soktuğunu?
Bir gün geçer sandım, sıradan sorunlar
Meğer o günler daha mutluymuşsun onunla
Keşke yüzüme söyleseydin, yazıp saklamadan
Aylarca bekledim ben ne olduğunu anlamadan
Kim sevdi o gözleri? Üzülmeleri bıraktım
Keşke bulmasaydım yazdıklarını, şimdi günahsın
Sebepsiz gittiğinle kalsaydın hep ne vardı?
O zaman söyle kendine ki, rüyalarımı bıraksın
Bir gün ben de kendimi sen gibi terkederim
Hatta kendi kaybımı bile aylar sonra farkederim
Son sözlerim bunlar sağlıcakla kalma
Yine de hayatını anlat desen ben hep senden bahsederim

Kalmadı gözümde bir damla
Yokluğun kaçsam da peşimde
Sığamadın dünyalarıma
Tekim bu koca dünyanın içinde
Yazık ettin sadece bize bak
Sadece bir sebep söyle ki, bu gece bitecek
Desem de kokun her gece benimle


Writer(s): Sancak
You May Also Like
Kahraman Deniz - "Düştüğüm Gibi Kalkarım" Soğuk canımıza işler Sokaklar kaçımızın cesedine ev sahibi olur bilmem O anlaşılmaz hallerim, bana bile yabancı Sen olsan çok fark eder miydi Çaresizlik nedir bilmezsin Sen hiç ben olmadın ki Kanıma...
Doğu Swag - "Zor Değil" (Somespero) Ama bi' kere sevmek bu kadar zor değil Sanki sevmemek sende biraz inat olmuş Yakarım gençliğimi uğrunda zor değil Evim bildiğin kalbin, bana mezar olmuş Ama bi' kere sevmek bu kadar zor...
Ersay Üner - "Yürüdüm" Sözler birer birer veda ederken Gözler hafif hafif yağar inceden Kalbim kırık dökük dilek tutarken Aşkın bana karşı başı hep eğik Yürüdüm yürüdüm yürüdüm Uzunca bir süre ağladım halime Düşünüp...
Sakiler - "Aklımda Hep Sen (Akustik)" Ben aklımda hep sen varsın diye gülüyorum Alnıma yazılmış ayrılık acısı çekiyorum Alışır da insan, ben sen diye diye ölüyorum Haberin de yoktur, ona sarılsam da üşüyorum Unutursam düşsün derde Acısı...
Çağan Şengül - "Veda" Hangi günün sabahı bağlar beni sana? Hangi yolun sonunda kolların açık bana? Çünkü sana açılan her şey kapanıyor bir bir suratıma Çünkü sen olan her anı uykusuz tutar sabaha Şimdi çok sevdiğim...