"Sun Takii" lyrics
"Sun Takii"
(Otin ällän sun takii
Kaks ällää tekee tuplavee-en, mami
Taskut niin painavat, en tarvii salii
I'm up all night to get lucky
I'm up all night to get lucky)
Mä en tarvii ketään
Mä en tarvii sua en oo yksin enää
Mun broidit, ne ei lepää
Niin ym kelaat, et jengi vetää nenään
Tuhlaan koko säkin, teen sen illas uudestaan
Jos näät Mersun, tiiät et me ollaan mestoil taas (Yeah)
Välil sä voit tippuu ja kiipeet takasin (Yeah)
Moni teki väärin, ja silti armahdin
Välil sä voit tippuu ja kiipeet takasin
Ollu kahleis kii, nyt oon free ku-
Otin ällän sun takii (Vaan sun takii)
Kaks ällää tekee tuplavee-en, mami (Tuplavee, mami)
Taskut niin painavat, en tarvii salii (En tarvii salii)
Tänää mennää ylös shawty, jatkot Espoos tai sit stadis
I'm up all night to get lucky
Kyl me kaikki tehään joskus virheitä (Yeah, yeah)
Mut siit oppii, beibi, se on täs siisteintä (Siisteintä)
Menneet on menneit, mut tänää me juhlitaa-aa-aan
Hennyy ja Cokista mul on mun kupissa-a-a-a (Yeah)
Välil sä voit tippuu ja kiipeet takasin (Yeah)
Moni teki väärin, ja silti armahdin
Välil sä voit tippuu ja kiipeet takasin
Ollu kahleis kii, nyt oon free ku-
Otin ällän sun takii (Vaan sun takii)
Kaks ällää tekee tuplavee-en, mami (Tuplavee, mami)
Taskut niin painavat, en tarvii salii (En tarvii salii)
Tänää mennää ylös shawty, jatkot Espoos tai sit stadis
I'm up all night to get lucky
Otin ällän sun takii (Vaan sun takii)
Kaks ällää tekee tuplavee-en, mami (Tuplavee, mami)
Taskut niin painavat, en tarvii salii (En tarvii salii)
Tänää mennää ylös shawty, jatkot Espoos tai sit stadis
I'm up all night to get lucky
I'm up all night to get lucky
I'm up all night to get lucky
Writer(s): Ville Valtteri Laitinen, Rashid Abdulkadir Mohamed, Saleh Masaadi
- AZLyrics
- S
- SHRTY Lyrics
EP:
"TÄYDELLINEN AJOITUS" (2023)
You May Also Like
Isac Elliot - "Italia" Mitä ikin haluut, mä voin antaa sen kaiken
Käyny kaikkialla, et mä löydän sunlaisen
Noil äijil ei oo mitään, mitään
Mä lupaan susta kiinni pitää, pitää
Ye-ye-ye
Italialaisiin pukeutuu koko nainen...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...
william - "LESSGO" (Jengi puhuu flyysist, niil oo senttiikää)
(Monclerin takki pääl, ei taskus penniikää)
(Toi on röökii, ei ambaa mitä hengität)
(Sä oot NPC, sä et tuu selvii tääl)
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, fuck it...
Cledos - "Anteeks" Tummennetut lasit näis mun LV's (LV's)
Ehkä sen takii en mitää nää meis (Nää meis)
Välil en ees tiiä mitä mä teen (Mä teen)
Mut tiedän ettet jaksa tätä tällein (Tällein)
Anteeks, etten pyydä...
Turisti - "Uudestaan" Sä mietit haluuks viel jatkaa, oot liikaa kärsiny
Tätä haluttiin, yhes asumist
Mut sua ärsyttää mun tavat vielki Tapulist
Oot mun bravuuri, aina mun kalus kii
Liikaa roundei tatamil, mun tyttö...