"Rodeo" lyrics
SHRTY & Blacflaco Lyrics
"Rodeo"
Rodeo
Beibi haluaa ridaa mua niinkun rodeo
Se haluu tulla mun kaa, kosk mul on mitä mul ei oo
Tyttö sä oot niin daddy, tänää mä oon sen daddy
Se riidaa mua kun rodeo (Se riidaa mua kun rodeo)
Bad bitch, diva (Diva), we smoking sativa (Sativa)
Hoodeil mä oon pikku apina (Apina)
Tykkään suklaast, no vanilla (Vanilla)
Beibi, ei nee oo sulle matchii
Sä saat kaiken mitä sä tarviit
Mä oon gangsta, bitch, en mä tanssi
Tää tyttö ridaa mua niinkun rodeo (Rodeo)
Se sanoo mulle: "G baby, ota video" (Video)
Messis Rémy Martin eikä mitää vitun lonkeroo (Lonkeroo)
Se sano mä oon toxic, ei, ai olenko? (Ai olenko?)
Beibi haluaa ridaa mua niinkun rodeo
Se haluu tulla mun kaa, kosk mul on mitä mul ei oo
Tyttö sä oot niin daddy, tänää mä oon sen daddy
Se riidaa mua kun rodeo (Se riidaa mua kun rodeo)
Sä sait mut hulluksi niin kuin Kanye
Se miten liikut sängys on taidet
Sun kaa en mä tunne paineit
Oon valmiin antaa sulle kaiken
Ei mua kiinnosta ketää muu
Oot mun baby gyal, mun boo
Se miten annat mulle sun suut
Tää tyttö ridaa mua niinkun rodeo
Se sanoo mulle: "SHRTY, ota video"
Messis Hennessy eikä mitää vitun lonkeroo
Se sano mä oon toxic, ai olenko?
Beibi haluaa ridaa mua niinkun rodeo
Se haluu tulla mun kaa, kosk mul on mitä mul ei oo
Tyttö sä oot niin daddy, tänää mä oon sen daddy
Se riidaa mua kun rodeo (Se riidaa mua kun rodeo)
- AZLyrics
- S
- SHRTY Lyrics
EP:
"TÄYDELLINEN AJOITUS" (2023)
You May Also Like
Kube - "Ei Tänää" Uh, äh, aye
Normisti antaisin tän slaidaa, joo, mut ei tänää
Yleensä Bob Marleyy vibeen, joo, mut ei tänää
Yleensä aina päällä ykköset, joo, mut ei tänää
Valkoset AF ykköset, joo, mut ei tänää...
Isac Elliot - "Kylmä" Miks et ikin jää
Eikö musta nää, et on kylmä kun meet
Ilman sua on hämärää, sun kaa valo välähtää
On niin kylmä kun meet (Kylmä kun meet)
Elämä välil vähän nihkeet
Ja joutuu ylämäkee polkemaan...
KERZA & william - "Love Song" Sä oot ollu mun vierelläni ain (Yeah)
Pidän sut ain messis, mentii minne vain (Mihin vain)
Rakastan sun ääntä kun laulat (Pah)
Aina tiukan paikan tullen autat
Step by step, mä oon tulos hakee mikä...
Kiki - "KOHTALO" (Montako sydäntä me rikotaan ennenku tajutaan oot mun kohtalo
Oon sun kohtalo)
Beibi sun jälkeen enää vaa jäljellä pimeet
Tavannu uusii, mut yöllä taas huusin sun nimee
Oon menny lujaa vaihteella...
ibe - "DIIPIMPÄÄ" Ois kiva kertoo jotai vähän diipimpää
Mut on menny hyvin niin pitkään
Et on vaikee keksii vaikeuksii
Mistä vois tehä biisit nää
Laitan laskui sisään
Nii paljon massii, kaipaan taskui lisää
Aika vähän...