"Nyt" lyrics
"Nyt"
(Nuori, nuori, yeah)
En hiffannu aluks midi
Olin sillon vielä skidi
Sua skenee en niidi (Nah)
Nyt ne fuckkaa mun kaa, kosk oon taas litty
Laitto mulle oven kiinni
Katoin vierest, otin iisii
Palan taas niinku stidi
Nyt ne fuckkaa mun kaa, kosk oon taas litty
Yeah, ey, kuvittele jos tää ois mennyt toisinpäin
Viime vuonna Nuori Turre toiseks jäi
Istu enää penkil, enää kato näit
Istu enää penkil, enää kato näit
Mun on pakko tehä, mun pakko tehä maalei
Pakko olla TV:s presidentinvaaleis
Fiilis niinku Boltil, nekru juossu jaardei
Sain nää biitit potkii niiku ne ois kaaleit
Sain nää horot kiimaan, oon tän huoneen charmein
Sain nää jäbät laulaa mukan näit mun baarei
Puhutti mut ennen, en mä enää lankee
Oon niille niin pelottava, et ne laskee alleen
Eikä tällästä chancea moni saa
Siks mä teen tätä niin tosissaa
Koita mun tyylii omistaa
Mut ne kopioi, joo ne monistaa
En hiffannu aluks midi
Olin sillon vielä skidi
Sua skenee en niidi (Nah)
Nyt ne fuckkaa mun kaa, kosk oon taas litty
Laitto mulle oven kiinni
Katoin vierest, otin iisii
Palan taas niinku stidi
Nyt ne fuckkaa mun kaa, kosk oon taas litty
Yeah, ey, kuvittele jos tää ois mennyt toisinpäin
Viime vuonna Nuori Turre toiseks jäi
Istu enää penkil, enää kato näit
Istu enää penkil, enää kato näit
Mieti erilail, käyttäydy erilail, reagoi erilail
Motivoi sun läheisii ja ittees eteenpäi
You feel me?
Mä oon nähny ku nää tekijät nousee ja tippuu
Pitää olla kunnianhimoinen täällä päin
Twenty, Twenty, Twenty-two
Jos sä kuulet tän biisin, se on todennäköisesti liian myöhästä
Let's get it
- AZLyrics
- T
- Turisti Lyrics
You May Also Like
Nebi & Gettomasa - "KiMi" Elä elämää ku Räikköse Kimi
Niiku Räikkösen Kimi yaaya
Tä tyttö freaky ya (Jäämies)
Tä tyttö freaky ya
Illal taas tuun ja sit lähties
Aamul sä pyyät "jää viel"
Mä en tunne sua, mut paremmin ku mun...
Gettomasa - "Ne Otti Hoon Pois" Ah, yeah
Hyvät naiset ja herrat
Tervetuloo taas yhelle matkalle
Mä muistin jengi viel typotti mun nimee viel mun ekoilla sooloil
Nyt ne otti sanan "getosta" h:n pois
Joten mä voin lisää taas mun...
JVG - "Onks Paavil Iso Partsi" Mitä eilen tapahtu? Onks meis enää särmää?
Meninkö taas rakastuu? Onks vesi vielki märkää?
Oliks siel hanges kalsa? Lähtiks sult jobit alta?
Tuntusko mukavalta, jos sun firma oiski Maltal?
Pitäskö...
Isac Elliot - "Makso Mitä Makso" Makso mitä makso
Ei pysty levähtää
Ilta jatkuu vaik oltais selällään
Ne koitaa ymmärtää mun elämää
Se menee ylös alas, edes takas (Baby)
Mielellään, turha kiittää maksan mielellään (Mielellään)...
Cledos - "CEISSI" Rehellisesti tää on ceissi ceissi
Frah, fuh, fuh
Uh, huh, uh, huh
Mitä tilaa, uh, sitä saa, uh
Huh, uh, frah, fuh
Okay
Mitä tilaa (Huh?)
Sitä saa (Hey)
Ei tääl oo tilaa (Ooh)
Kelle vaa (Fuh)
(Frah,...