"Gia Tin Omada Kai Mono (Για Την Ομάδα Και Μόνο)" στίχοι

"Gia Tin Omada Kai Mono (Για Την Ομάδα Και Μόνο)"

Μέρος τρίτο
Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, uh
Λέει

Λες και μια μέρα δεν πέρασε
Έφτασ' η ώρα να βγάλω τον δίσκο μου λές και μια μέρα δεν πέρασε
Αυτό που θα φτασει στ' αυτιά σου απόψε εγώ το σκεφτόμουνα πέρσι
Έχω μια μοναδική ευκαιρία που δε θα αφήσω να πέσει
Δε θα τ' αφήσω για αύριο, ανοίγω ένα νέο τετράδιο
Γράφω βιαστικά μια σημείωση: "Πείνα για επιβίωση
Πείνα για ζώη, Πείνα για καταξίωση
Πείνα στα μάτια των φίλων μου, Πείνα μην φύγ' η ζωή μου"
Πείρα την Πείνα αυτή και την έκανα την μυστική συνταγή μου
Η πικρή αλήθεια· το '22 ήμουν τέρμα χαμμένος
Μου 'χε φύγει η Πείνα, σκεφτόμουν και να το σταμάταγα ενδεχομένως
Αναρωτιώμουν το επόμενο βήμα τι πρέπει να είναι
Στη μία μεριά το "Τι πρέπει να κάνω;", στην άλλη "Ποιος θέλω να είμαι;"
Νέα ιδέα· "Φθηνά Tricks", αυτή η σκέψη μου 'φταξε την μέρα
Θέλω να γράφω δίχως ν' αναλύω σα τον Wayne στο mixtape era
Θέλω να βρω ένα τροχόσπιτο
Το λευκό φανελάκι μου πάει
Είπα στον bro γράφω τρία CD
Θα τα πετώ κάθε Μάη
Είμ' ανοιχτός σε προκλήσεις
Είμ' ανοιχτός σ' υποδείξεις
Αυτό το project είναι έκπληξη·
Δεν αρέσουν σ' όλους οι εκπλήξεις
Αμφιβολία, απογοήτευση, δεύτερες σκέψεις και τύψεις
Μπορεί να τα κάνω και όλα λάθος σα τις φωνητικές μου ασκήσεις
Ύστερα γήπεδα- "Νικόλα, γίνε ξανά ταπεινός"
Κάθε σύναυλία θέλει ψυχή, κάθε live· τελικός
Είτε παίζω στα Τρίκαλα, είτε στην Κρήτη, στην Πάτρα και τη Λεμεσό
Ενενήντα λεπτά θα κρατήσει το live, δε χάνομαι ούτε μισό
Μες το καμαρίνι με φίλους χάμος
Ακούγονται πόρτες, μα δεν παίζει Doors
Χτυπά η καρδιά σαν την πρώτη φορά
Στ' ακουστικά J Cole Love Yourz
Θα τελειώσει όπως έχει αρχίσει, θ' αρχίσει όπως έχει τελειώσει, μωρό μου
Δε μπορώ να πώ "Δεν έχω χάσει", μα δε με νικά κανείς στο γηπεδό μου

Φθηνά Tricks
Beats Pliz on the game bitch
Yeah

H ζωή 'ναι μικρή (tricks, tricks) για να παίζω σεμνά (τρία, τρία)
Είμαι στην κορυφή (tricks, tricks) και δε πάω πουθενά (τρία τρία)
Δε μου δίναν ελπίδα (tricks, tricks) απ' την πρώτη σελίδα (τρία, τρία)
Είμουν ένα outsider (αυτοί κι αν είναι) απ' την θερμοκοιτίδα (τριλογία)

Η Adidas δε μου 'δωσε νέο συμβόλαιο, o τύπος στο marketing ήτανε UFO
Όταν το brand έχει όνομα original τι πιο καλό από μένα ρε μπούφο
Φταίει το ρούχο, φταίει το μυαλό, φταίει η ομάδα που με πλαισιώνει
Γι' αυτό έβγαλα δέκα φορές τα λεφτά που ζητούσα, με ρούχα που κάναμε μόνοι
Αν ο δήμαρχος θέλει να γίνουμε φίλοι... ξέρει τι πρέπει να στείλει!
Αυτό το χαρτί δε θα έγραψε ψέμα ακόμα κι αν ήτανε πρώτη του Απρίλη
Είμαι στην TV, στο σινεμά
Το 'κανα, μάνα, τον κόσμο γυρίζω
Μ' ακόμα είμαι ο γιός σου, δεν έχω κάρτα
Κάνω αναπάντητη πάρε με πίσω

Κι 'μ' ευγενικός, ακομα
Αυτό παρεξηγείται, ακόμα
Είν' ο κόσμος κακός, ακόμα
Και το οικειοποιείται, ακόμα
Μπορεί να ιδρώνω σ' αυτό το σανίδι σα να μην τα κατάφερα ήδη
Μα δέκα λεπτά θα μου πάρει να δείξω, δικίε μου, πώς παίζεται αυτό το παιχνίδι

Δε σταματάμε με τίποτα
Το 'χουμε πάρει στον ώμο
Δε μας χαρίστηκε τίποτα
Συνηθισμένοι στον πόνο
Όλ΄η ζωή μου ένα όνειρο
Με τις πιτζάμες στον δρόμο
Φέτος σηκώνω το κύπελο
Για την ομάδα και μόνο

ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ

Απ' όλα τα γράμματα της αλφαβήτου αυτά που πονάνε είναι τ' αγαπημένα μου
Εχώ μια ντουλάπα σα να 'μαι ο Βοσκόπουλος με τα χρύσα μου και τα πλατινένια μου
Βλέπώ τα σχόλια όσων με κράζουνε
Τρώω δεδομένα, χαλάω τη μέρα μου
Απλά αν το δω λίγο πιο σφαιρικά
Αυτοί πληρώνουνε τα δεδομένα μου

Αυτό το CD πάει για τον παπού μου, δε πρόλαβε φέτος στο live να 'ρθει
Βάλ' το γαμίδι στο κόκκινο μήπως στην άλλη μεριά ακουστεί
Από την Ομόνοια ως τη Βικτώρια
Κι απ΄τα Λαδάδικα μέχρι την Μπότσαρη
Πρωτού να ακούσουν το intro ανοίγουν τον κύκλο σα να 'τανε Kochari

Είμ' απ την Ξάνθη με τα εκκλησάκια, και τους μιναρέδες, και τους μαχαλάδες
Λέω κερνάω το φαή απόψε, στο τραπέζι σκαν δεκαπέντε χιλιάδες
Μήνες γυάλιζα τ' ασημικά μας, θέλω μα μας δούνε νοικοκύριδες
Δυο κρεβάτια έχουμ' όλο κι όλο· πού να βάλω τόσους μουσαφίριδες;

Πρώτα κάνω μουσική
Μετά τ' ακούει όλ' η ομάδα
Μετά τ' ακούει όλ' η Ελλάδα
Σ' όλα τα Seat και τα Lada
Σ' όλη μου την διαδρομή παιδιά που γράφαν σαν εμένα
Πολλοί καλύτεροι απο 'μενα, αλλά ποιος το θέλει σαν εμένα;

Αν είσαι newcomer τι νιώθεις ξέρω
Κοιτάς το προφίλ μου στο Spotify, λες θα περάσεις αυτόν τον γέρο
Ξέρω η καρέκλα που κάθησες τώρα σου φαίνεται φρέσκια και κρύα
Γιατί έχω υπάρξει σ' αυτή τη θέση, αλλά ήτανε πριν από μια δεκαετία
(Πάει, πάει)

Δε σταματάμε με τίποτα
Το 'χουμε πάρει στον ώμο
Δε μας χαρίστηκε τίποτα
Συνηθισμένοι στον πόνο
Όλ΄η ζωή μου ένα όνειρο
Με τις πιτζάμες στον δρόμο
Φέτος σηκώνω το κύπελο
Για την ομάδα και μόνο

ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ
ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ


You May Also Like
Saske - "BACK 2 BACK" Oh, Lord please deliver us Deliver me (Kest made this banger) Oh, Lord please deliver us Deliver me Yeh το παιχνίδι chokehold, οικογένεια bro code Κόντραρε με dead zone, top models friendzoned Μες...
LEX (ΛΕΞ) & Dof Twogee - "24ωρα (24ora)" Πριν να πας διακοπές θα σου βρουν ό,τι θες Τα παιδία έξω από τα εικοσιτετράωρα Κάτι νύχτες καυτές άμα ακούσεις φωνές Τα παιδία έξω από τα εικοσιτετράωρα Δεν κοιμούνται ποτέ, κάνουν ραπ και δουλειές...
Mente Fuerte & Baghdad - "Dale" Final al amanecer, la-la-la, la-la-la, la A mirar la luna, la-la-la, la-la-la, la Μπαίνει σαν κοκαΐνα μες στο μυαλό μου Μόνο γι' αυτή μπορώ να σκοτώσω ή να σκοτωθώ, ναι Μου λέει, "Dale, don, dale"...
Anser & Eversor - "Paranomo (Παράνομο)" Οι αγαπημένοι μου rappers είναι ζωντανοί, εσύ πια δεν τους ακούς Έχουν λιγότερα από 'μένα views, οι δικοί σου παίζουνε παντού, είναι fake σαν news Οι μέχρι πρότινος ακροατές μου γίναν ανταγωνιστές...
FY - "Όχι (Oxi)" Με ρουφιάνους δε θέλω συζήτηση, όχι Είστε τέρμα φίδια, δεν είναι είδηση, όχι Δε μου κόβουν την αυτοπεποίθηση, όχι Δε φοβάμαι να έρθουν για εκδίκηση, όχι Σε κανέναν δε δίνω εξήγηση, όχι Το AP δεν...