"Oloi Mou Ti Span (Όλοι Μου Τη Σπαν)" στίχοι
Bloody Hawk, Dani Gambino & Wang Lyrics
"Oloi Mou Ti Span (Όλοι Μου Τη Σπαν)"
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Είμαι απ' το Ελλαδιστάν, δεν καταλαβαίνω
Και όλοι θέλουν να σε φάν, το 'χω δεδομένο
Δεν κοιτάω ποιο κρασί θα πιώ
Παίρνω από τη λίστα το φθηνό
Που να φανταζόμουν πίσω στο μηδέν οχτώ ('08)
Η φτώχεια μας χτυπούσε σαν οχτώ μηδέν οχτώ (808)
Ραπάρω πρίν να βγάλω μούσι
Ανάθεμα την πίεση με σφήνωσε στο κέντρο σα τον σολομό στο sushi
Και ο μπρό πατά με πάθος το φρουτάκι για να γίνουμε όλοι πλούσιοι
Μην βγάλει τα σπασμένα, κατευθείαν να το λούσει
Χρωστάω τη ματιά μου για τον κόσμο στο hip hop
Τον τρόπο μου για να βγάλω τα λεφτά μου στο boom bap
Εγώ κάνω ραπ, εσύ κάνεις ραπ
Ακούγεται το ίδιο απλά υπάρχει ένα gap
Top five all time κάτι πάει λάθος
Μέσα στην αρένα χορεύω σα μονομάχος
Τόσα λόγια όλοι ξέρουν πάντως
Ότι κάπως θα περάσει το δικό μου κατά βάθος
Έχω φάει τα ψωμιά μου; (Δεν νομίζω)
Πες μου γιατρέ είμαι στα καλά μου; (Δεν νομίζω)
Ρε μήπως έφτασε η σειρά μου; (Δεν νομίζω)
Μα δεν γαμιέται είμαι εδώ και συνεχίζω
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Είμαι απ' το Ελλαδιστάν, δεν καταλαβαίνω
Και όλοι θέλουν να σε φάν, το 'χω δεδομένο
Δεν κοιτάω ποιο κρασί θα πιώ
Παίρνω από τη λίστα το φθηνό
Που να φανταζόμουν πίσω στο μηδέν οχτώ ('08)
Η φτώχεια μας χτυπούσε σαν οχτώ μηδέν οχτώ (808)
Το κάνω μόνο για την καύλα και την αλητεία
Για ένα κλαρίνο σε ένα beat που μυρίζει Τουρκία
Το κάνω για τα φιλαράκια μου να σπαν ηχεία
Σα να είμαι μέσα σε εκκλησία Θεία Κοινωνία
Τρέχω σα τον τρελό χίλιες ευθύνες
Δι-δι-δίνω στη μάνα μου να δει βιτρίνες
Ξαναφεύγω σε κάποιο tour ίσως με είδες
Λίγοι αγαπάν το Νίκο και άλλοι χίλιοι σκάβουν τρύπες
Ότι θέλω το 'χω πάρει, όλοι θέλουν έναν Χάρη
Όλα τα 'χει αυτός ο δίσκος από Dani μέχρι "Ζάρι"
Όλα παν κατά διαόλου σε ένα τόπο που γκελάρει
Σα να ζούμε σε κασέτα καρφωμένη στο Atari
Έριξα τον τοίχο
Δεν με σταματάει φέτος όντως κανείς
Μάνα πες μου πως να φύγω
Σε ένα game που το τρέχω σα να είμαι ο Luis, Dani
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Είμαι απ' το Ελλαδιστάν, δεν καταλαβαίνω
Και όλοι θέλουν να σε φάν, το 'χω δεδομένο
Δεν κοιτάω ποιο κρασί θα πιώ
Παίρνω από τη λίστα το φθηνό
Που να φανταζόμουν πίσω στο μηδέν οχτώ ('08)
Η φτώχεια μας χτυπούσε σαν οχτώ μηδέν οχτώ (808)
Όλοι μου τη σπαν, πουλάν τον αλβάνο για super skunk
Σου λεν θα 'μαστε αδέρφια για πάντα και βγαίνει scam
Αδερφούλή μη το ανάβεις Τσιμισκή δεν είναι Νταμ
Τι είναι αυτή η μαλακία βάλε Bloody-Dani-Wang
Σε ένα live των ΒΠεις ήμουνα δεκαπέντε ετών
Πήρα το mic στη σκηνή και λέω ήρθε η ώρα μου λοιπόν
Είπα δεκάξι μέτριες μπάρες μα μέσα μου έπαθα σόκ
Ένιωθα σα τον Eminem στην σκηνή με τον Papa Doc
Αν κυνηγάς και 'συ τα ονειρά σου (Χέρια πάνω)
Αν θες να 'ναι περήφανη η μαμά σου (Χέρια πάνω)
Όλοι δίνουν συμβουλές μου λένε τι πρέπει να κάνω
Το ονειρεύτηκα, το πίστεψα, το έκανα αυτό είναι πλάνο
Απ' τα προάστια στις φτωχογειτονιές (Οκ)
Την ευλογία να νιώθουν όλα όσα λες (Οκ)
Αμα δεν με γνωρίζεις και θες να με μάθεις
Ένα πράγμα για μένα πρέπει να ξες (Τι;)
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Όλοι μου τη σπάν, δεν καταλαβαίνω
Είμαι απ' το Ελλαδιστάν, δεν καταλαβαίνω
Και όλοι θέλουν να σε φάν, το 'χω δεδομένο
Δεν κοιτάω ποιο κρασί θα πιώ
Παίρνω από τη λίστα το φθηνό
Που να φανταζόμουν πίσω στο μηδέν οχτώ ('08)
Η φτώχεια μας χτυπούσε σαν οχτώ μηδέν οχτώ (808)
- AZLyrics
- B
- Bloody Hawk Lyrics
album:
"Fthina Tricks 3 (Φθηνά Tricks 3)" (2025)
You May Also Like
Anser & Eversor - "Zygaria (Ζυγαριά)" Ολα αυτα που κατάφερα τ άξιζα πες μου ή μήπως γίναν από τύχη (πες μου)
Ονειρευόσουν να λάμψει αυτο το στυλό ή προσευχόσουν κρυφα ν αποτύχει;
Ολα εκεινα που πέτυχα πες μου αδερφέ μου τα σεβεσαι ή τα...
Ivan Greko & Arab - "BLACK PHONE MAFIA" Ειμαι super-duper βλακα, ειμαι εξωγηινος
Μη με συγκρινεις ποτε με το πληθος
Ο πιο κρισιμος, απ' ολους τους κρικους
Και στα μαγαζια σκαω, με 10 λυκους
Δεν πληρωνω φορο, ανεβαζω τζιρους
Δεν εχω σχεση...
TOQUEL - "Carvajal" (Ioanni)
Φώτα πάνω μου, eh
Μάτια πάνω μου, eh
Έχει πρόβλημμα, eh
Άστο πάνω μου, eh
Έχω σίδερο στο αμάξι είναι παράνομο, eh
Δεν σε σέβεται, γάμα του τη μάνα του, eh
Πόσο μάγκας είσαι, eh
Πόσο θες να...
MG - "Motto" Τώρα σε πεντάστερα πετάω
Όλοι νοιαζονται για μένα να μάθουνε πως περνάω
Τώρα σε πεντάστερα πετάω
Όσα έβγαλες τον μήνα σε μια νύχτα τα χαλάω
Τώρα σε πεντάστερα πετάω
Όλοι νοιαζονται για μένα να...