"CASTELLANO" στίχοι
"CASTELLANO"
1-4-1-2-1, uh
Τραγούδι λέω δυνατά
Ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
Τραγούδι λέω δυνατά
Ν' ακούσει η κοινωνία
Μάνα
Είπα στους φίλους να περάσουν να με πάρουν, μη ρωτάς που πάω με γάντια μες στα βράδια
Δεν έχει όπισθεν, να φτάσουμε διόδια, θα πέσει κι ας μην θέλει και η μπάρα
Να μη ρωτάς αν πάει ξημέρωμα κι αν θα με βρει το μέλλον κάπου μέσα στην Ελλάδα
Ζω για το τώρα και δε κάνω πια παζάρια σ' ό,τι λέω, μη με παίρνεις άλλο, μάνα
Μ' αγαπάς ή με θέλεις νεκρό;
Με θυμάσαι ή να σου συστηθώ
Να περάσω το βράδυ να πάμε μια βόλτα
Ή πάλι μονός να κλειστώ;
Έχεις θέμα ή style φιλικό;
Σπρώχνεις πράσινο ή και κοκό;
Μ' αγαπάς ή μισείς κάθε στίχο;
Με θέλεις στον τοίχο να αιμορραγώ;
Κοινωνία η φούσκα υποσχέσεις
Ρατσισμός ή δημόσιες θέσεις
Είσαι άνετα, βγάζεις τον μήνα
Ή πάλι στο ζήτα για να μαγειρέψεις;
Βάζουν τόκους ή μπαίνεις και κλέβεις;
Συζητάς ή οντως μ' αποφέυγεις;
Έχεις όνειρα που θα σε πάει καβάλα στη πάπια, φοβάσαι μην πέσεις
Είμαι εγώ ή δε μ' αναγνωρίζω;
Θα σκοντάψω ή όντως θα ζήσω;
Καλημέρα απ' τη βρώμικη Αθήνα
Εδώ που το κράτος μου λέει μη μιλήσω
Νταλαβέρι ή τζάμπα το ρίσκο;
Θέλεις ρέστα ή να τα κρατήσω;
Σε κουτιά από delivery οι πένες
Μα εγώ τέτοια πένα πως να συγκρατήσω;
Μ' αγαπάς ή με βλέπεις σαν στόχο;
Στο φανάρι ποιον να πρωτοσώσω
Θα χαζέψω μια μέρα ή θα τα πετάξω στον κάδο κι όλα θα τα κόψω;
Παραμύθια για μία στο τόσο
Να ξεχνάμε ότι ζούμε στον κόσμο
Ένα χάδι το βράδυ το δίνω μα τα πρωινά μου πασχίζω από τρόπο
Μ' αγαπάς ή θέλεις ό,τι βγάζω;
Αν πεθάνω που θα τα μοιράσω;
Θα 'ρθουν όλοι εκείνοι τη μέρα θα κλαίνε
Ή μόνος μου θα με διαβάσω;
Μια με ρίχνω και μια μ' ανεβάζω
Τη ρουτίνα μου δεν την αλλάζω
Ίδιο ξύπνημα, ίδιο espresso
Ίδιο το πλάνο μου για να τους κάψω
Θα με δουν ή θα πάρω αεροπλάνο;
F-16 θα ψάχνουνε μάλλον
Κι εγώ θα 'χω πληρώσει πιλότο δικό μου να πάω σε ημισφαίριο άλλο
Σε δυο χρόνια τί άλλο να κάνω;
Δύο άλμπουμ, το τρίτο το γράφω
Κάποιοι λένε πως ίσως το χάσω
Και μπλέξω με σφαίρες σαν τον Castellano
Μάνα
Είπα στους φίλους να περάσουν να με πάρουν, μη ρωτάς που πάω με γάντια μες στα βράδια
Δεν έχει όπισθεν, να φτάσουμε διόδια, θα πέσει κι ας μην θέλει και η μπάρα
Να μη ρωτάς αν πάει ξημέρωμα κι αν θα με βρει το μέλλον κάπου μέσα στην Ελλάδα
Ζω για το τώρα και δε κάνω πια παζάρια σ' ό,τι λέω, μη με παίρνεις άλλο, μάνα
Σου 'χουνε βάλει λουριά και γαβγίζεις
Θέλεις φαΐ κι ένα στρώμα να σβήσεις
Είναι καλό το κρασί και σε στέλνει
Μα πρέπει στις έξι πάλι να ξυπνήσεις
Είπανε σ' όλα υπάρχουνε λύσεις
Μα κάθε track μου είναι ερωτήσεις
Και δε με παίρνει κανένας μαλάκας τηλέφωνο
Για να μου δώσει απαντήσεις, eh;
Μ' αγαπάς ή μου ρίχνεις κατάρες;
Να τσουγκρίσω ή θα βγούνε σουγιάδες;
Είναι τόσο λεπτή η γραμμή σαν κι αυτή που την σπας για να πιεις τις κρυάδες
Γεννηθήκαμε όλοι με πλάνες
Card postal στο ψυγείο οι Μπαχάμες
Για φαντάσου να πάμε μια μέρα να ζούμε για πάντα επάνω σε ψάθες
Είσαι full αδερφός αν ξημερώματα βάλαμε μπρος
Τα πρώτα διόδια κάτω η μπάρα και μπούλο ευθεία, πάμε ολοταχώς
Σπάει ο καρπός, No Hopes
Δίχως bandage και σπάει ο καρπός
Χτύπα και φύγε στα γρήγορα, φίλε
Γιατί δεν αξίζει να πας απ' τα γκλομπς (Castellano)
Μάνα
Είπα στους φίλους να περάσουν να με πάρουν, μη ρωτάς που πάω με γάντια μες στα βράδια
Δεν έχει όπισθεν, να φτάσουμε διόδια, θα πέσει κι ας μην θέλει και η μπάρα
Να μη ρωτάς αν πάει ξημέρωμα κι αν θα με βρει το μέλλον κάπου μέσα στην Ελλάδα
Ζω για το τώρα και δε κάνω πια παζάρια σ' ό,τι λέω, μη με παίρνεις άλλο, μάνα
Τραγούδι λέω δυνατά
Ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
Τραγούδι λέω δυνατά
Ν' ακούσει η κοινωνία
- AZLyrics
- D
- Dani Gambino Lyrics
album:
"Epikindinoi Polites (Επικίνδυνοι Πολίτες)" (2023)
You May Also Like
TOQUEL & Rack - "Αυτοκτονία (Aftoktonia)" Γειτονιά μου αλητεία, ρουφιάνοι και αστυνομία, είχα στη κλούβα συνοδεία (Yeah)
Προσευχή στη Παναγία, αγάπησα πολλές γυναίκες, σα τη μάνα μου καμία (Yeah)
Κάθε βράδυ αϋπνία, έφτιαχνα τα σακουλάκια για...
SIDARTA & Saske - "925" Είναι ride or die
Την παίρνω μαζί μου στη πτήση, γιατί έχει πίστη
Είναι πιστή μαζί σου μέχρι να με γνωρίσει, τόσο easy
Δε θέλει το 9 to 5, μου 'πε θέλει να ζήσει
Τη ζωή που κάνω έχει αγαπήσει
Ride...
Sigma - "Daze" Σκηνικά, κίνδυνος, ο εαυτός μου είναι ο αντίπαλος
Γαμώ τα follows και γαμώ την φήμη
Γαμώ τα ραπς τους, γαμάω τα flows
Αλήθεια μόνος το έχω φέρει, νιώθω, φαίνομαι επικίνδυνος
Η μέρα θα 'ρθει που...
SNIK & Strat - "Sinialo" M-A-D, brother men
Ah, woo, woo, woo Ρίχνουμε το σινιάλο, bam, bam, δυο κάτω
Θέλει να με δέσει ο μπάτσος, δεν πάω καλά είμαι κάφρος
Το stuff για δουλειά είναι αφρός, τρέχουμε στους δρόμους, gangos...
TOQUEL & FLY LO - "Koko" We go get the south
You have to understand how things are up here Okay
Yah
Μες την γειτονιά μου κάνω business με κο (Ου)
Να 'ναι καλά αυτοί που πίνουνε κόκο
Κατά τ' άλλα κάνω rap και πίνουμε χόρτο...