"TRENO (ΤΡΕΝΟ)" στίχοι
"TRENO (ΤΡΕΝΟ)"
Δε βγάζουν πουθενά τα γαμημένα ξίδια, δεν έχω στην καρδιά μου καμία πατρίδα
Μου λένε γράψε και εγώ βγαίνω τόσο fresh κι ας βλέπω κάθε μέρα όλο τα ίδια και τα ίδια
Το κινητό μου πάλι γέμισε σκουπίδια, τα ψυχολογικά μας είναι 1000 gigα
Τρέχα να με προλάβεις κάπου στη Θηβών, φάροι ανακριτικών εύχομαι στούκα και τσακίδια
Δεν έχει πεταλούδες εκεί που ξυπνάω, μα έχουν όλα τα τσογλάνια στο δρόμο που τα κοιτάω
Όπου περάσω λένε Dani γάμησέ τους και εγώ επειδή το κάνω απλά τους χαμογελάω
Ο πιτσιρίκος θέλει iPhone και Benz κι ας πήγαινε ως πέρσι ακόμα εκδρομές
Τώρα ζητάει του πατέρα του τ' αμάξι μα τον γέρο δεν τον νοιάζει σπάει τις επιταγές
Κάνουμε βόλτα ξημέρωμα στα προάστια, παγιδευμένοι πάνω σε δυο σάπια λάστιχα
Δεν μ' υπολόγιζε καμία εταιρεία, δε τους κάνω για βραβεία γράφω γιατί αναγκάστηκα
Δε το σηκώνουμε μαλάκες σε απόρρητα, πάρε καράβι δεν το λέω μεταφορικά
Ξέρω απέξω κάθε σπιθαμή της πόλης ,τα παγκάκια στις πλατείες και τα parking στα εμπορικά
Ο κολλητός μου έπιασε δύο δουλειές, τον φάγαν οι συνήθειες και χίλιες δυο γραμμές
Δεν έχει ανάγκη να καθίσει σ' ένα βράδυ τ' άλλο πάλι θα 'ναι μόνος και θα νιώθει μοναξιές
Δουλειά στις 6 τρέχα έρχεται το τρένο και όταν τους κράζω λένε "Δεν καταλαβαίνω"
Αυτό που ακούς ηχογραφήθηκε και κλείδωσε δεν έχει προδοσίες σαν να παίζουμε Παλέρμο
Δουλειά στις 6 τρέχα έρχεται το τρένο, βγάλε εισιτήριο να το χτυπάς στο μπαίνω
Χάρηκα που σε είδα βιάζομαι πολύ κάπου εδώ σπάνε οι δρόμοι σε μια στάση κατεβαίνω
Κάνουμε όνειρα που πνίγονται στα κτήρια, γεμίσαμε με νέους τ' αναμορφωτήρια
Τα γράφω όλα με τόσο απλή σαφήνεια, μα βγάζω τόσο βρώμα σα καπνός στα διυλιστήρια
Πιστωτικές σπάνε κεφάλια στα hotels, ορκίζονται πως αύριο δε θα 'ναι σα το χθες
Μετά ξαπλώνουν σε υπέρδιπλο κρεβάτι και ζητάνε αγκαλιές που είναι περιστασιακές
Zanax ολόκληρο για τις ημικρανίες, πόσο ν' αντέξω το stress και τις αϋπνίες;
Πιστεύω στο μυαλό μου αυτό με τσουλάει ασ' τους άλλους να πιστεύουν σ' εικόνες και σε θρησκείες
Στα καφενεία λένε πάλι ιστορίες, άλλες ισχύουν κι άλλες είναι φαντασίες
Κι αναρωτιέμαι αν θα γίνω σαν κι αυτούς πάνω σ' ένα τραπέζι να με τρώνε οι παρτίδες
Τα τελευταία φράγκα τα 'παιξα διπλό τα 'βγαλα τριπλά από foul στο 90ο λεπτό
Ίσως αλλάξω ρόδα μήπως και σωθώ αυτοί μ' έχουν για θεό και γω κοντεύω να εκραγώ
Το τελευταίο βράδυ με θέλω χοντρό, να αράζω σε μια γκαρσονιέρα στο Λυκαβηττό
Να βλέπω μπάλα κάποιο derby αγγλικό και να 'χω ένα ψυγείο γεμάτο με φαγητό
Δουλειά στις 6 τρέχα έρχεται το τρένο και όταν τους κράζω λένε "Δεν καταλαβαίνω"
Αυτό που ακούς ηχογραφήθηκε και κλείδωσε δεν έχει προδοσίες σαν να παίζουμε Παλέρμο
Δουλειά στις 6 τρέχα έρχεται το τρένο, βγάλε εισιτήριο να το χτυπάς στο μπαίνω
Χάρηκα που σε είδα βιάζομαι πολύ κάπου εδώ σπάνε οι δρόμοι σε μια στάση κατεβαίνω
Μου λένε "Δεν καταλαβαίνω"
Σου 'πα θα χάσουμε το τρένο
Μου λένε δεν καταλαβαίνω
Όχι δεν παίζουμε Παλέρμο
- AZLyrics
- D
- Dani Gambino Lyrics
album:
"Epikindinoi Polites (Επικίνδυνοι Πολίτες)" (2023)
You May Also Like
Mente Fuerte & Rack - "Oulala" Έλα να πάμε μια βόλτα μαζί, όχι σε μαγαζί, θέλω να δω τα αστέρια
Κλείσε το κινητό κανείς να μην σε βρει, είναι η νύχτα ιδανική για να κάνουμε σχέδια
Θέλω να σε δω (θέλω να σε δω)
Να με κοιτάς και να...
TOQUEL & Sin Laurent - "Giousef" 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Μπήκαμε στο trap να τους πάρω τα λεφτά
Πες θα τους γαμήσω άμα μιλήσουνε για εμένα
Έξω από το hood δεν εμπιστεύομαι κανέναν λέει
Δεν έχεις λεφτά
Σκάω fresh μες στο german whip...
FY & Light - "Patision" Lef made this
Θα σας πω μια ιστορία, από που ξεκίνησε το, μέρα μεσημέρι παντηλίκια Πατησίων
Huh, huh, huh, huh, huh, huh huh huh, huh, huh, huh, huh, huh
Huh, huh, huh, huh, huh, huh, huh, huh, huh,...
Vlospa & Beats Pliz - "Eipes Tha Figeis" (Beats Pliz on the gang, bitch)
Θερμό επεισόδιο αλλά μέσα κρύο
Σε ψάχνω κάπου στο αστρικό τοπίο
Θυμάμαι ό,τι είπα δεν ήταν για αστείο
Ήμουν είχα ένα, το 'κοβα στα δύο
Σβήνω τσιγάρα για να κάνω ευχή...
Thug Slime - "Dark Piano" Πρώτο πιστόλι πήρα στα 18
Καυλωμένος με πιστόλια από μικρός
Έχω Beretta ένα TT και δύο Glock
Όταν αδειάζει ο γεμιστήρας τότε γίνεται ζεστός
Έχω τους λόγους μου για να οπλοφορώ
Ξέρουν ποιος είμαι και...