"FLOGES STA GRAFEIA (ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ)" στίχοι

Dani Gambino, Dof Twogee & DJ the Boy Lyrics

"FLOGES STA GRAFEIA (ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ)"

Ότι γράφω σαν classic μένει το τραγουδάνε τα κτήνη
Η φαμίλια ξέρει αν πέσω θα ναι για να σώσω εκείνη
Αν τα πάρω πες τι θα γίνει, θα σε πάω στον λάκκο καντήλι
Λέν' για μένα γνωστοί και φίλοι
Φέρνει ελπίδα αυτό το καθίκι, ahhhh
Οι φίλοι μου μες την φυλάκα στέλνουνε βίντεο πώς θα αντέξουν
Όλη η Ελλάδα μπουρδέλο, τους βοηθάει να μην αναπνεύσουν
Πόσο λέτε να παλέψουν, θα το χάσουν και θα μπλέξουν
Πείτε στον φύλακα αν τον πετύχουνε ίσως να μην τον προσέξουν
Στον πέμπτο φωνάζει μια μάνα και ο δίπλα κοιμάται, δε θέλει να δει
Και εγώ περιμένω τον άντρα της κάτω στο ισόγειο να γαμηθεί
Πες του όταν κατέβει, πως θα μάθει απ'την αρχή
Πώς βγαίνει τσουρί, για μάγκες που παίρνουνε τέτοια γραμμή
Ο πρωθυπουργός μαλάκας, μας δαγκώνει χρόνια
Έχουν χρέη τα παιδιά σου μέχρι και τα εγγόνια
Σήκω από τον καναπέ σου, κλώτσα τα εμπόδια
Μου ήρθανε 40 κλήσεις, ρίχνω τα διόδια
Είμαι το ένα στην μουσική και σιωπηλός στο delivery
Δεν έχω ferrari και οι μπάτσοι μου πήραν το scooter για πιώμα οι μίζεροι
Πώς να κρατηθούμε ήρεμοι, εεε, στο μυαλό μου 10 χείμαρροι
Θα τα πούμε στην βουλή και, και θα δουν ποίοι είναι οι τύραννοι
Μαγκώνω και όλο σκέφτομαι θολά, θολά
Ζαβώνω με τα διαδικαστικά, ε ε
Μαλάκα δωσ'μου όλα τα χαρτιά
Περιμένω εδώ και μήνες να μου μπούνε τα λεφτά

Αλητεία, στίχοι και αναρχία
Δεν το λήγω με το κράτος και ας έρθει ισοπαλία
Πανδαισία, φλόγες στα γραφεία
Κάθε βουλευτή και μπάτσου για λίγη ελευθερία, εε
Αλητεία, στίχοι και αναρχία
Το κεφάλι πάνω πάντα και ας έχει μέσα πικρία
Πανδαισία, φλόγες στα γραφεία
Δεν σας σώζουν οι ασφαλίτες που έχετε για προστασία

Πόση τρέλα μα που τι βρίσκω, θα τρελαθεί το κεφάλι
Στρίβω στρίβω για να μ' ακούνε, παρέα μ'ένα μπουκάλι
Τι έχει γράψει πάλι το αλάνι, ο δικός μας το έχει αναλάβει
Να το πάει εκεί που δεν το πήγαν, και εκεί που κόλλησαν οι άλλοι, εεε
Καίνε σπίτια, δάση και ζωή, ε
Για μια μίζα, μια επιταγή, ε ε
Η κλεψύδρα γράφει διαφυγή
Ο λαός το πήρε πλέον πρέφα και πυροβο, pow-pow pow-pow
Με ρώτησαν τι θα απογίνω και ήξερα μα δεν απάντησα τότε
Θα γίνω η φωνή να μιλάει ο καθένας σκεφτόμουν στα πόδια σου κοπρε
Η εφορία έχει κόμπλεξ, που πληρώνομαι απ΄τις νότες
Μπήκε η χρονιά γαμιόλες και έχω ρίξει όλες τις πόρτες
Φωτιά και Gambino όπου πάω παντού καπνογόνα, στολίζουν τα live μου
Ευρώπη γαμιέσαι, εδώ είναι Βαλκάνια και θα σωθεί το τομάρι μου
Μου είπε η μάνα παλικάρι μου, μην μιλάς για αυτούς καμάρι μου
Κατά βάθος έχει δίκιο, μα, μα θα παίξω το κουφάρι μου

Αλητεία, στίχοι και αναρχία
Δεν το λήγω με το κράτος και ας έρθει ισοπαλία
Πανδαισία, φλόγες στα γραφεία
Κάθε βουλευτή και μπάτσου για λίγη ελευθερία, εε
Αλητεία, στίχοι και αναρχία
Το κεφάλι πάνω πάντα και ας έχει μέσα πικρία
Πανδαισία, φλόγες στα γραφεία
Δεν σας σώζουν οι ασφαλίτες που έχετε για προστασία, βλάκες

Αλητεία
Στοίχοι και αναρχία
Πανδαισία, φλόγες στα γραφεία
Δεν σας σώζουν οι ασφαλίτες που έχετε για προστασία, βλάκες (βλάκες, βλάκες, βλάκες...)


You May Also Like
Thug Slime - "Dark Piano" Πρώτο πιστόλι πήρα στα 18 Καυλωμένος με πιστόλια από μικρός Έχω Beretta ένα TT και δύο Glock Όταν αδειάζει ο γεμιστήρας τότε γίνεται ζεστός Έχω τους λόγους μου για να οπλοφορώ Ξέρουν ποιος είμαι και...
Saske, Rack & Beyond - "DOKIMASE TON" To infinity and beyond Music Με κουκούλες μαύρες Benzo, χιλιάρες σούζες εντο Σπάσ' τον πάππα, στριφτό γάρο μόνο σκέτο Μπάτσοι στήνουν μπλόκα, αναμμένοι φάροι κέντρο Πάτησε το γκάζι ή αλλιώς...
Light & Alitiz - "Drive By" You changed the film Do you wanna feel like you're afraid all the time Or did you start to become an aggressive And start saying, you know what? I'm gonna I'm lookin' for ya And it changes...
Light, Trannos & Alitiz - "Gagarin" Φώναζέ με Yuri, Yuri Gagarin Stackα τα λεφτά μου μέχρι το φεγγάρι Φώναζε- (χαχαχα) Φώναζέ με Yuri, Yuri Gagarin Φώναζέ με Yuri, Yuri Gagarin Stackάρω τα λεφτά μου μέχρι το φεγγάρι Μαγειρεύω φρίμπα...
Sigma & Light - "ΑΓΑΠΗ (AGAPI) (Remix)" Φοβάσαι κι όλο το βράδυ δεν κοιμάσαι Όταν δεν είμαι εγώ πως το κανείς αυτό Στο έχω ξαναπεί και δεν θυμάσαι Φεύγω και ανησυχώ, δεν σ' αφήνω λεπτό Γιατί μέσα μου αναμμένη υπάρχει φλόγα Κι αν το κάναμε...