"Elonmerkki" lyrics
"Elonmerkki"
Havahdun siihe ku kaunis stadi o illal
Seison yksin keskel katuu tai täydel stadionilla
Ei tää aina ollu tälläst vaik tää o aina jänää
Tajuuksä ettei asiat tapahdu ku tekemällä
Mu mieli tumma niinku sadepilvi
Mä en saa unta mä en saa kahleit irti
Nyt sataa lunta, laula kirkossa vaan itkuvirsi
Vaik pappi pyys mua seisoo, niin mä istuin silti
Ku ei oo jäljellä voimii
Mä pistän pääni mun polviin
Tää on se ääni sun korviin
Kun koko kaupungin valot ei voi valaista sun pimeää
Ja vaikka aurinko nousis, silti tuntuu ettei kukaa nää
Lapsen katse on lohduton, kun alla kuilu on loputon
Tuntuu et ainoa elonmerkki on et tekee kipeää
Mä koitan yksinään vaan turruttaa tunteet
Se on maailman kalleint aikaa, kuluttaa umpeen
Arpii kädessä, tuntuu pahalt ettei veden pääl voi kävellä
Must puuttuu pala, en oo luovuttamas läheskää
Kuvat selvempii, mä katon kaikkee lähempää
Se mitä näen tääl se ahdistaa ja pelottaa
Kerro vaan, mikä sut must erottaa
Ku ei oo jäljellä voimii
Mä pistän pääni mun polviin
Tää on se ääni sun korviin
Kun koko kaupungin valot ei voi valaista sun pimeää
Ja vaikka aurinko nousis, silti tuntuu ettei kukaa nää
Lapsen katse on lohduton, kun alla kuilu on loputon
Tuntuu et ainoa elonmerkki on et tekee kipeää
Writer(s): Tido Nguyen, Olli-pekka Vuorinen, Axel Mikael Ehnstrom, Mikael Sohlman
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
album:
"Elonmerkki" (2021)
You May Also Like
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle
En enää tunne sua
Sanoit ei meist tuu mitään heti kun
Et enää tarvinnut mua
Sä muutuit kylmäks
Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin
Kaikki ne unettomat...
BEHM - "Riipun" Kun mä meen, en katso eteen
Otan askeleen, kompastun katukiveen
En koskaan vannoisi mitään
Tai minkään kautta
Mutta vannon sun nimeen
Sinä vain, ja sun tapasi olla
Uhkaus ei oo uhkaus
Jos sen tekee...
Etta - "Päivänvaloo" Jos tää juttu hajoo
Heti ku viedään se ulos päivänvaloon
Kuka sen tietää
Oli kiva taas juhlia
Näytät hyvält viel aamulla
Jos haluut koittaa kunnolla niin soita mulle huomenna
Yeah, sovitaan deitit,...
Haloo Helsinki! - "Pelikaani" Nostan taas kädet korville
Kun lapset laulaa let it go:ta puistossa
Toistelen taas samaa sanaa päässä
Jotta tää aivosirkus hetken pysyis aisoissa
Ja mä hoen ja hoen, että ovi meni kiinni, mut käännyn...
Ollie - "Aavikolla" Vaelsin pitkään
Löytämättä mitään
Pelkkää tomua jäänyt käsiin
Mutta siinä sä seisot
Ja sul on ne keinot
Joilla sä tuut hätiin
Yöllä kun varkaat
Sun kädet karkaa
Voisiks sä olla
Mun iholla...