"Elonmerkki" lyrics

"Elonmerkki"

Havahdun siihe ku kaunis stadi o illal
Seison yksin keskel katuu tai täydel stadionilla
Ei tää aina ollu tälläst vaik tää o aina jänää
Tajuuksä ettei asiat tapahdu ku tekemällä
Mu mieli tumma niinku sadepilvi
Mä en saa unta mä en saa kahleit irti
Nyt sataa lunta, laula kirkossa vaan itkuvirsi
Vaik pappi pyys mua seisoo, niin mä istuin silti

Ku ei oo jäljellä voimii
Mä pistän pääni mun polviin
Tää on se ääni sun korviin

Kun koko kaupungin valot ei voi valaista sun pimeää
Ja vaikka aurinko nousis, silti tuntuu ettei kukaa nää
Lapsen katse on lohduton, kun alla kuilu on loputon
Tuntuu et ainoa elonmerkki on et tekee kipeää

Mä koitan yksinään vaan turruttaa tunteet
Se on maailman kalleint aikaa, kuluttaa umpeen
Arpii kädessä, tuntuu pahalt ettei veden pääl voi kävellä
Must puuttuu pala, en oo luovuttamas läheskää
Kuvat selvempii, mä katon kaikkee lähempää
Se mitä näen tääl se ahdistaa ja pelottaa
Kerro vaan, mikä sut must erottaa

Ku ei oo jäljellä voimii
Mä pistän pääni mun polviin
Tää on se ääni sun korviin

Kun koko kaupungin valot ei voi valaista sun pimeää
Ja vaikka aurinko nousis, silti tuntuu ettei kukaa nää
Lapsen katse on lohduton, kun alla kuilu on loputon
Tuntuu et ainoa elonmerkki on et tekee kipeää


Writer(s): Tido Nguyen, Olli-pekka Vuorinen, Axel Mikael Ehnstrom, Mikael Sohlman
You May Also Like
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle En enää tunne sua Sanoit ei meist tuu mitään heti kun Et enää tarvinnut mua Sä muutuit kylmäks Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin Kaikki ne unettomat...
BEHM - "Riipun" Kun mä meen, en katso eteen Otan askeleen, kompastun katukiveen En koskaan vannoisi mitään Tai minkään kautta Mutta vannon sun nimeen Sinä vain, ja sun tapasi olla Uhkaus ei oo uhkaus Jos sen tekee...
Etta - "Päivänvaloo" Jos tää juttu hajoo Heti ku viedään se ulos päivänvaloon Kuka sen tietää Oli kiva taas juhlia Näytät hyvält viel aamulla Jos haluut koittaa kunnolla niin soita mulle huomenna Yeah, sovitaan deitit,...
Haloo Helsinki! - "Pelikaani" Nostan taas kädet korville Kun lapset laulaa let it go:ta puistossa Toistelen taas samaa sanaa päässä Jotta tää aivosirkus hetken pysyis aisoissa Ja mä hoen ja hoen, että ovi meni kiinni, mut käännyn...
Ollie - "Aavikolla" Vaelsin pitkään Löytämättä mitään Pelkkää tomua jäänyt käsiin Mutta siinä sä seisot Ja sul on ne keinot Joilla sä tuut hätiin Yöllä kun varkaat Sun kädet karkaa Voisiks sä olla Mun iholla...