"Tunnelin Päässä" lyrics

"Tunnelin Päässä"

Taas parran ajoin, takas parrasvalois
Dallaan paljain jaloin, Suomi täyn Halla-Ahoi
Mä puhun asioist, niinku ne on
Tää on mitä must on jäljel ku mä riisun egon
Se on totuus mitä kannat mukan su lopus
Se on se tunne kun se oikee sun kohalle osuu
Mä käytän järkeeni mut kuuntelen sydänt
Maailma on nii paha et se turmelee syväl
Ja kylmät väreet koitan tuntee ne yhä
Tuntee sen hyvän, sen kielletyn ja pyhän
Mul on, nyt jotain mitä odottaa
En haluu palasii täst vaan tän kokonaa, oon kotona

Mun silmät alkaa tottuu pimeään
Ja tunnelin pääs on valoa
Mut se alkaa näyttää junalta
Jos loppu saapuu niin se saa mut kiertää
En oo valmis lähtemään
Ku tunnelin pääs voi ol mitä vaan

Ja ku puist tippuu lehtii, vedet jäätyy
Tehtii mitä tehtii, mentii väärään suuntaa, piti kääntyy
Vauhtii ehkä liikaa, en kuulu teidän liigaan
Ei meil oo ees tasa-arvoo tai mitää yhteistä viivaa
Kaapit tääl pölyy ku en oo viikkoi ollu himas
Ollu taas niin korkeel, ollu lentokonetilas
Taas niin tuttuu ettei uni tuu, ei pysty nukkuu
Ja elämään on helppo hukkuu
Siks piti löytää jotain mikä pitää pinnal
Mä en saanu unta illal, mä maksoin siit hinnan
Tää vei mun voimat ja vie vielä enemmän
Olin valmiin antaa kaiken pois
Tai kaiken menettää

Mun silmät alkaa tottuu pimeään
Ja tunnelin pääs on valoa
Mut se alkaa näyttää junalta
Jos loppu saapuu niin se saa mut kiertää
En oo valmis lähtemään
Ku tunnelin pääs voi ol mitä vaan
(Mun silmät alkaa tottuu pimeään)
(Mun silmät alkaa tottuu pimeään)


You May Also Like
Lukas Leon - "Onks Sil Mitää Välii" Jos sä haluut, me voidaan lähtee täält jo valuu Tuu ottaa mut haltuu beibe, iha sama jos ne tajuu Onks sil mitää välii? Ei oo (ei) Ei oo (ei) Ei oo, ei oo, ei oo Ei oo Ei oo Ei oo, ei oo, ei oo...
Sanni - "Kesken" Sä voi sanoo, että silloin oli aikamoista Niellä sanoja ja muistaa koko ajan toista Et nyt kaikki on paremmin Mä katon edelleen sua ku sä olisit ihan uusi Vaik ollaan tunnettu kai vuosi viisi jotain...
VIIVI - "USA" Hei, mitä kuuluu, muistatko mut? Mä oon se tyyppi joka särki sut En tiiä vielkään mikä muhun silloin meni Takas sut ottaisin vaan jättääkseni taas Jos joku on sut korjannut Niin unohda mut Mä...
Figaro & Vesala - "Kaks Toisillemme Hellää" Emmä tiiä tuunko sulle kaikkeen riittämään Jos sä lasket mut jonku sun funktioiden sisään Onko kaikest aina pakko saada selvää Eiks voitas olla vaan kaks toisillemme hellää Kaks toisillemme hellää...
Evelina - "Me Ei Kuuluta Toisillemme" Sun paita mun pääl Oot ainoo kenet nään Ei pitäis herää sun vierestä Mut ku mä nään meidät yhdessä Ei pitäis kai elää hetkessä Mut en saa sua pois mun mielestä Ku toinen tuntuu näin oikeelt Ei kai...