"Mitä Sä Teit" lyrics
"Mitä Sä Teit"
Halusin olla ku se ilta yhtä viilee
Näyttää sen valon joka kaikis meissä piilee
Meen maailman ympäri, en pysähdy ees siihe
Kun mä sanon hei, ei ne meinaa hyvästei
Mus on sitä samaa hyvää mitä teis
Ei oo mitää mikä pohjaa mut veis enää
Nää vuodet niinku leffoi mitä meist tehää
Kävelen auringos, mua seuraa aina varjo
Vaik kaikki nukkuu, nii se o ainoo joka valvoo
Pitää huolen ettei satu enää paljoo
Beibi hei, mitä sä teit
Kaadoitko horisontin halki bensaa
Kun koko taivaanrannan liekkeihin saat
No fucking way, mitä sä teit
Ku hetken koko maailma on niin kaunis
Se tuntuu ku se ei loppuiskaan
Oon ollu yksin mun ei tarvi enää pelkää sitä
Oon tehny virheit fuck it, mä aion tehä lisää
Maailma mun harteil, ja niskat jumis
Oon ku 007 Istanbulis
Kaikil tääl on yhtä vaikeeta ku mulla
Ku paskaa sataa niskaan huudan anna tulla
Aika on niin kallist, eikä mul oo aikaa surra
Beibi hei, mitä sä teit
Kaadoitko horisontin halki bensaa
Kun koko taivaanrannan liekkeihin saat
No fucking way, mitä sä teit
Ku hetken koko maailma on niin kaunis
Se tuntuu ku se ei loppuiskaan
Mitä teitkään, tee se taas
Joo mä pyydän, tee se taas
Niin et tuntuis et maailma ei loppuiskaan
Mitä teitkään, tee se taas
Joo mä pyydän, tee se taas
Niin et tuntuis et maailma ei loppuiskaan
Writer(s): Tido Nguyen, Axel Mikael Ehnstrom, Mikael Sohlman, Olli Pekka Rikhard Vuorinen
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
album:
"Elonmerkki" (2021)
You May Also Like
Sanni - "Jos Mä Voisin Tuntee Mut" Sopinu oon kaikkea
Mulle vähä vaikeeta pysähtyä ja vaikka hengitellä itekseen
Vaikee olla nainenkaan kaiken tämän paineen kaa
Hyväksyy et riitän vaik en mitään tee
Otan kuvii enkä laita niitä...
Ollie - "Hei Rose" Hei Rose
Näätkö tän sykkeen läpi paidan
Saat mut putoo yli laidan, mm
Hei Rose
Mahtuuko oven päälle kaksi
Kellutais Havannaan asti
Käperrytään syvemmälle kuoreen
Kun kaikki sulaa ei voi törmätä...
BEHM - "Yhtä Vaille Kaksi" En oikein osaa olla täälläkään
Ei mitään sopivaa oo päälläkään
Mitä muuta tekisin, ketä suutelisin
Tuijottelisinko kotonani seinään
Tv putosi niin uutisia ei nää
Ne huomaa dekadentin taiteilijan
Se...
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle
En enää tunne sua
Sanoit ei meist tuu mitään heti kun
Et enää tarvinnut mua
Sä muutuit kylmäks
Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin
Kaikki ne unettomat...
Sanni - "Pettäjä" Jos saisin ottaa susta kunnolla kii mä
Tekisin niin enkä miettisi yhtään
Että meen ihan kohta takas kotiin ja
Pitää keksii miksi vastaa näin myöhään
Vaikka mun naamasta liikaa näkee
Kun sun kädet...