"Intiaanikesä" lyrics

"Intiaanikesä"

Yöllä, sä oot hereil liian myöhää
En voi polkea sun pyörää, mut mä voin auttaa työntää sut himaan
Vuosii, menee ohi nopee niinku luodit
Mut ollaan sisält aina nuorii, meis vanhenee vaa kuori
Ethän luovuta vaik hetken ois vaa huolii?
Sä nouset veneeseen mist puuttuu airot
Ja nostat tankoo mistä puuttuu painot
Muista et onnellisuus on taitoo

Joku päivä sä kuolet, mut kaikkina muina sä elät
Joku päivä sun huolet on poissa, ku mullassa lepäät
Joo, jos osaat nauraa katketakses mikset naurais tänään?
Niin voit itkeä sit kun ei aurinko nousekkaan enää
Eikä tuu intiaanikesää

Oot vielä elossa, vaik on vaikee hengittää
Et oo yksin, kun tää yhes pitää selvittää
Etitää sitä tyyppii joka keksi rakkauden
Se pääs nii lähelle et sil vois olla vastaukset
Kukaan ei tiedä mitä tehdä muut ku paeta
Kukaan ei maailmanloppuu, kaikki kattoo kameraa
Voispa palaset vaan liimata kii, ja kaataa lisää hiekkaa tiimalasiin

Joku päivä sä kuolet, mut kaikkina muina sä elät
Joku päivä sun huolet on poissa, ku mullassa lepäät
Joo, jos osaat nauraa katketakses mikset naurais tänään?
Niin voit itkeä sit kun ei aurinko nousekkaan enää
Eikä tuu intiaanikesää

Joo, jos osaat nauraa katketakses mikset naurais tänään?
Niin voit itkeä sit kun ei aurinko nousekkaan enää
Eikä tuu intiaanikesää

Joku päivä sä kuolet, mut kaikkina muina sä elät


You May Also Like
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle En enää tunne sua Sanoit ei meist tuu mitään heti kun Et enää tarvinnut mua Sä muutuit kylmäks Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin Kaikki ne unettomat...
Sanni - "Kesken" Sä voi sanoo, että silloin oli aikamoista Niellä sanoja ja muistaa koko ajan toista Et nyt kaikki on paremmin Mä katon edelleen sua ku sä olisit ihan uusi Vaik ollaan tunnettu kai vuosi viisi jotain...
Isac Elliot - "Roommates" Waking up alone I guess this how it goes That's a start, we drift apart Then the next thing you know You're barely holding on And you don't know what is wrong You're tired of sleeping back to back...
Etta - "Prinsessa" Jos nukun sata vuotta Pysytsä mun luona siihen asti et mä herään En auki saa mun silmii Ootko siinä silti, kiltti Katotko mun perään 15, tyttö vailla suuntaa Pikku päissään jossain maailmalla taas...
JVG - "Häikäsee" Kun valot alkaa häikäsee, on helppo mennä sadast nollaa Ja vast ku savu hälvenee, nii tajuu miten korkeel ollaa Tää homma jota teen, salamat sokasee Ei ihan jokasel oo hetkee huipul On nii pitkä...