"Intiaanikesä" lyrics
"Intiaanikesä"
Yöllä, sä oot hereil liian myöhää
En voi polkea sun pyörää, mut mä voin auttaa työntää sut himaan
Vuosii, menee ohi nopee niinku luodit
Mut ollaan sisält aina nuorii, meis vanhenee vaa kuori
Ethän luovuta vaik hetken ois vaa huolii?
Sä nouset veneeseen mist puuttuu airot
Ja nostat tankoo mistä puuttuu painot
Muista et onnellisuus on taitoo
Joku päivä sä kuolet, mut kaikkina muina sä elät
Joku päivä sun huolet on poissa, ku mullassa lepäät
Joo, jos osaat nauraa katketakses mikset naurais tänään?
Niin voit itkeä sit kun ei aurinko nousekkaan enää
Eikä tuu intiaanikesää
Oot vielä elossa, vaik on vaikee hengittää
Et oo yksin, kun tää yhes pitää selvittää
Etitää sitä tyyppii joka keksi rakkauden
Se pääs nii lähelle et sil vois olla vastaukset
Kukaan ei tiedä mitä tehdä muut ku paeta
Kukaan ei maailmanloppuu, kaikki kattoo kameraa
Voispa palaset vaan liimata kii, ja kaataa lisää hiekkaa tiimalasiin
Joku päivä sä kuolet, mut kaikkina muina sä elät
Joku päivä sun huolet on poissa, ku mullassa lepäät
Joo, jos osaat nauraa katketakses mikset naurais tänään?
Niin voit itkeä sit kun ei aurinko nousekkaan enää
Eikä tuu intiaanikesää
Joo, jos osaat nauraa katketakses mikset naurais tänään?
Niin voit itkeä sit kun ei aurinko nousekkaan enää
Eikä tuu intiaanikesää
Joku päivä sä kuolet, mut kaikkina muina sä elät
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
album:
"Elonmerkki" (2021)
You May Also Like
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle
En enää tunne sua
Sanoit ei meist tuu mitään heti kun
Et enää tarvinnut mua
Sä muutuit kylmäks
Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin
Kaikki ne unettomat...
Sanni - "Kesken" Sä voi sanoo, että silloin oli aikamoista
Niellä sanoja ja muistaa koko ajan toista
Et nyt kaikki on paremmin
Mä katon edelleen sua ku sä olisit ihan uusi
Vaik ollaan tunnettu kai vuosi viisi jotain...
Isac Elliot - "Roommates" Waking up alone
I guess this how it goes
That's a start, we drift apart
Then the next thing you know
You're barely holding on
And you don't know what is wrong
You're tired of sleeping back to back...
Etta - "Prinsessa" Jos nukun sata vuotta
Pysytsä mun luona siihen asti et mä herään
En auki saa mun silmii
Ootko siinä silti, kiltti
Katotko mun perään
15, tyttö vailla suuntaa
Pikku päissään jossain maailmalla taas...
JVG - "Häikäsee" Kun valot alkaa häikäsee, on helppo mennä sadast nollaa
Ja vast ku savu hälvenee, nii tajuu miten korkeel ollaa
Tää homma jota teen, salamat sokasee
Ei ihan jokasel oo hetkee huipul
On nii pitkä...