"Aloittelijat" lyrics
"Aloittelijat"
Ne sanoo älä leiki puukoilla, sua voi sattuu
Kuuntelin korvilla kuuroilla, mä menin jo rakastuu
Ihan niin ku olisin kuustoista, sä sait mut sotkuun
Mut koko ajan mua kuumottaa, et koht tää loppuu
Kerro miten tehään tää
Niin et sydän eloon jää
Sä voit opetella mun kaa yhes kompastuu
Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu
Ei oo pakko pysyy paikoillaan, voit mun kaa muuttuu
Lähtee ja takasin tulla, kun silt tuntuu
Me ollaan vasta lähtöviivalla ja ehk se on hulluu
Mut jos sä kysyt niin mä voin olla sun kaa loppuun
Sä voit opetella mun kaa yhes kompastuu
Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu
(Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu)
(Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu)
Sä voit opetella mun kaa yhes kompastuu
Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu
Pitelet must kiinni, mä tiiän, et selviin sun kaa (Jee)
Niin kauan ku oot vaan siinä, niin muu on turhaa (Jee)
Pitelet must kiinni, mä tiiän, et selviin sun kaa (Jee)
Niin kauan ku oot vaan siinä, niin muu on turhaa (Jee)
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu
- AZLyrics
- K
- KUUMAA Lyrics
album:
"Valoa Varten" (2026)
You May Also Like
BEHM - "Apokalyptinen Häpeä" Mä en uskonut koskaan sattumaan
Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan
Puhuin ihan mitä sattuu taas nyt hävettää auttakaa
Jos tunne on kooltaan niin valtavan suuri
Et huoneeseen mahtuu se juuri ja juuri...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye
Ibe! Ha (Krr, pau)
Woo! Ha, god damn
Perrkele! Yeyeyeyeyee
Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee)
Vittu mitä paskaaa
Tieksä missä on, sateenkaarenpää?
Ku pääset sinne asti et sä enää...
Etta - "Million Dollar Smile" Siellä mis mä kasvoin
En saanu kalliit lahjoi
Mut mä sain tän kantavan äänen
Jol mä kauas viel pääsen
Opin seisomaa suoras
Pakon edes olee luova
Ja sen, et nauru on paras lääke
100-vuotiaan nään sen...
Sanni - "Roomaan" Jos koittaa, voi voittaa
Mut riski hävitä on suurempi
Taas mun pää selittää
Että oon niin huono, kun luulenkin
Mitä jos ne vaan selkään taputtaa
Ku mun tunteita pelkää satuttaa?
Vähän ku olis...
costee - "Huudan Pimeään" Mitä jos se tuntuu hyvältä
Eikä tarvi sitä pelätä
Voisimpa mä käydä siellä
Ja hetken levätä
Mikä mua vaivaa ja miks mä oon tääl
Sama ajatus pyörii taas sisällä pään
Onks täydellist päivää ees...