"Aloittelijat" lyrics

"Aloittelijat"

Ne sanoo älä leiki puukoilla, sua voi sattuu
Kuuntelin korvilla kuuroilla, mä menin jo rakastuu
Ihan niin ku olisin kuustoista, sä sait mut sotkuun
Mut koko ajan mua kuumottaa, et koht tää loppuu

Kerro miten tehään tää
Niin et sydän eloon jää

Sä voit opetella mun kaa yhes kompastuu
Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu

Ei oo pakko pysyy paikoillaan, voit mun kaa muuttuu
Lähtee ja takasin tulla, kun silt tuntuu
Me ollaan vasta lähtöviivalla ja ehk se on hulluu
Mut jos sä kysyt niin mä voin olla sun kaa loppuun

Sä voit opetella mun kaa yhes kompastuu
Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu

(Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu)
(Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu)

Sä voit opetella mun kaa yhes kompastuu
Me ollaan alottelijoita, kai tää saa vähän tuntuu
Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu

Pitelet must kiinni, mä tiiän, et selviin sun kaa (Jee)
Niin kauan ku oot vaan siinä, niin muu on turhaa (Jee)
Pitelet must kiinni, mä tiiän, et selviin sun kaa (Jee)
Niin kauan ku oot vaan siinä, niin muu on turhaa (Jee)

Ja mä tahtoisin sun kaa olla elämäni loppuun
Vaik ollaan alottelijoita, silti silt must tuntuu


You May Also Like
BEHM - "Apokalyptinen Häpeä" Mä en uskonut koskaan sattumaan Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan Puhuin ihan mitä sattuu taas nyt hävettää auttakaa Jos tunne on kooltaan niin valtavan suuri Et huoneeseen mahtuu se juuri ja juuri...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye Ibe! Ha (Krr, pau) Woo! Ha, god damn Perrkele! Yeyeyeyeyee Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee) Vittu mitä paskaaa Tieksä missä on, sateenkaarenpää? Ku pääset sinne asti et sä enää...
Etta - "Million Dollar Smile" Siellä mis mä kasvoin En saanu kalliit lahjoi Mut mä sain tän kantavan äänen Jol mä kauas viel pääsen Opin seisomaa suoras Pakon edes olee luova Ja sen, et nauru on paras lääke 100-vuotiaan nään sen...
Sanni - "Roomaan" Jos koittaa, voi voittaa Mut riski hävitä on suurempi Taas mun pää selittää Että oon niin huono, kun luulenkin Mitä jos ne vaan selkään taputtaa Ku mun tunteita pelkää satuttaa? Vähän ku olis...
costee - "Huudan Pimeään" Mitä jos se tuntuu hyvältä Eikä tarvi sitä pelätä Voisimpa mä käydä siellä Ja hetken levätä Mikä mua vaivaa ja miks mä oon tääl Sama ajatus pyörii taas sisällä pään Onks täydellist päivää ees...