"Meille Ei Kävisi Niin" lyrics

"Meille Ei Kävisi Niin"

Me kaks ollaan yhtälö selkee, meiltä ei puutu mitään
Me ihmeteltiin muita aina, miksi ne tollei elää?
Miks ne tuntee surua silloin, kun näkee toisten onne
Menee menojaan vuorotellen, paikallansa polkee
(Polkee, polkee)

Muistatko kuinka me vannottiin aina, et meille ei kävisi niin?
Istuttas pöydässä hiljaa ja päädyttäis nukkuu eri huoneisiin
Kaikki muuttuu ja niihän sen pitää
Mut äkkii me ollaan ne, joil ei oo mitään
Muistatko kuinka me vannottiin aina, et meille ei kävisi niin?
Ei kävisi niin

Mä etin ekoja kuvia meistä kaiken tän sohjon alta
Haluun olla se, jonka luokse kiire on kaikkialta
On sopimuksia kivun rajoista, missä saa toinen mennä
En mä tiiä sydänsärkyy, rakastan sua ehkä

Muistatko kuinka me vannottiin aina, et meille ei kävisi niin?
Istuttas pöydässä hiljaa ja päädyttäis nukkuu eri huoneisiin
Kaikki muuttuu ja niihän sen pitää
Mut äkkii me ollaan ne, joil ei oo mitään
Muistatko kuinka me vannottiin aina, et meille ei kävisi niin?

Olit mulle ainoa silloin
Luotin, et meille ei kävisi niin
Pidetäänkö kaikki se kaunis ja laitetaan kiitokset näihin kansiin?

Kaikki muuttuu, niihän sen pitää
Mut muistatko kuinka me vannottiin aina, et meille ei kävisi niin?
Ei kävisi niin
Meille ei kävisi niin


You May Also Like
Kiki - "Kuka Itkee Nyt" Kuka itkee nyt Sus oli vaaraa ja mafiaa Jotai maagista karismaa Halusin uskoa tarinaan Et kahesta pahasta hyvän parin saa Mut meijä telkkaris pyöri pelkkii kyynelkanavii Säätiedotukset täynnä...
pehmoaino - "kaukana kotoa" Maisema vaihtuu Mä seuraan ikkunasta varjoja Kun on tarpeeksi vauhtia Noi puut näyttää muuttavan muotoa Oon etsiny suojaa ihan vääristä paikoista Jättäny itsestä palasia, ne on jonkun nurkissa Mitä...
BEHM - "Kaiken Arvoinen" Milloin vaan voi mennä sijoiltaan En mä silti osannut sunlaista odottaa Mitä teet, sä teet sen niin kuin ei kukaan Tartut kii mun käteen, miten niin Sä teet sen ensi kertaa kun se on aina ollut...
ANI - "Odota Sua" Lasken, sekunteja täällä lasken Milloin saapuisi sun askel Mun oven taa? (Oven taa) Aina (Aina), mä oon oottanu sua aina (Aina) Mut meidän suunnitelmat vaihdat Mieles mukaan Sä oot saanu paiskoa mua...
Bee - "Silkkiin Verhoiltuna" Okei, mennää Mä tiiän, että moni näkee musta Päiväunta vaaleenpunasta Ei toiset uskalla silmiään sulkee, ku pelkää et tuun niiden unihalvaukseen Jos sä kysyt mun kavereilta, oon ihana, lämmin ja...