"Vaikeessa Vaiheessa" lyrics
"Vaikeessa Vaiheessa"
Mä lähen aikasin ulos
Aamu on kaunis ja kylkiä vihloo ku kävelen
Mä mietin lentokenttii, mä haluisin lähtee
Mä haluisin tietää, mitä pakenen
Oon ollu juomatta mitään
Se ei auttanu mitään
Ihan yhtä levoton selvin päin
Mul on tapana pitää huolet tän takii sisäl
Mut jos haluat kuulla, nii sanotaan näin
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Kun muut ohi menee, reittejään tekee
Mulla on sotkuu vain
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Mä nään pettyneit katseit, veli sai lapsen
Ja mä en ees ehtiny nimiäisiin
Mul on kauheesti kaikkee, miks enemmän tarttee?
Vai tarviinko mitään? En oo perillä siit
Jätän iltasin teeveen pauhaa
Mä en usko nukkumiseen tai mielenrauhaan
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Kun muut ohi menee, reittejään tekee
Mulla on sotkuu vain
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Ei mee mikään enää nuoruuden piikkiin
Kassa on tyhjä ja kaaosta leikkii
Mitä mä haluan?
Mun pitäis osata se kyllä sanoa
Mut mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Kun muut ohi menee, reittejään tekee
Mulla on sotkuu vain
Mä oon vieläkin vaikeessa vaiheessa kai
Vaikeessa vaiheessa kai
- AZLyrics
- K
- KUUMAA Lyrics
album:
"Valoa Varten" (2026)
You May Also Like
Isac Elliot - "Kylmä" Miks et ikin jää
Eikö musta nää, et on kylmä kun meet
Ilman sua on hämärää, sun kaa valo välähtää
On niin kylmä kun meet (Kylmä kun meet)
Elämä välil vähän nihkeet
Ja joutuu ylämäkee polkemaan...
VIIVI - "Kävi Mitä Kävi Sul On Mut" Mä pelkään, että sussa sammuu kipinä
Ja alat uskoa, ettet lentää ikinä vois
Et ois aika päättää peli nyt
Niinku tää maailma siipes repinyt ois
Mut luovuttaa sä et saa
Mä en anna sulle siihen lupaa...
pehmoaino - "myrskyä, tyyntä" Ikkunaan hakkaa taas aallot
Toiselle ne tarjoo turvaa, toisen on vaikea uida
Kuinka voi tapoja muuttaa?
Toisel on tarpeena purkaa, kun toinen ei saa auki suutaan
Kumpi voi taakkansa kantaa?
Kumpi on...
Kiki - "Kuka Itkee Nyt" Kuka itkee nyt
Sus oli vaaraa ja mafiaa
Jotai maagista karismaa
Halusin uskoa tarinaan
Et kahesta pahasta hyvän parin saa
Mut meijä telkkaris pyöri pelkkii kyynelkanavii
Säätiedotukset täynnä...
AHTI & BEHM - "Tähdet" Tähdet, jotka loistaa kirkkaimmin
Sun kauniit silmät itkee iltaisin
Kun yksin kotiin lähdet, muista
Nää on ne tähdet jotka loistaa kirkkaimmin
Joskus vielä näät sen, sun kasvot on kuin maalaus...