"Jos Pääsen Maaliin" lyrics
"Jos Pääsen Maaliin"
Jos pääsen maaliin, toivon, et teen sen mennyttä kiittäen
Vanhuus kun vaatii onnistuakseen mielekkään nuoruuden
Ei mul oo kiire, mut ootan jo silti, et hiukset vaalenee
Saavutan pisteen, kun poukkoilu loppuu ja kohina vaimenee
Jos pääsen maaliin, soittelen viuluu sunnuntai-iltaisin
Lähtisin baariin ystävän kanssa, sellaista toivoisin
Huolet ois vaihtunu huolettomuuteen ja tajuisin viimein sen
Et jokainen päivä, kun täällä saa olla, voi olla se viimeinen
Jos pääsen maaliin, rakkaus on myöskin toiveiden listalla
Ihminen, jonka kaa itkee ja nauraa jäätelökiskalla
Oppisin olemaan vahva ja viisas myös läpi ongelmien
Antaisin lämpöö ja takas sitä saisin, niin oisin onnellinen
Jos pääsen maaliin, vielä on haave tarkka ja viimeinen
Lähtöni toivoisin lempeenä saapuvan, tuttua muistuttaen
Tiskaisin tiskit, kävelisin rantaan aaltoja kuuntelemaan
Valmiina lähtöön, vaikka ei mistään valmista tullutkaan
- AZLyrics
- K
- KUUMAA Lyrics
album:
"Valoa Varten" (2026)
You May Also Like
BEHM - "Kaiken Arvoinen" Milloin vaan voi mennä sijoiltaan
En mä silti osannut sunlaista odottaa
Mitä teet, sä teet sen niin kuin ei kukaan
Tartut kii mun käteen, miten niin
Sä teet sen ensi kertaa kun se on aina ollut...
Sanni - "Ei Erota Vielä" Hei, ei ihan vielä
Meillähän on liput Ruisrockiin ja muutenkin se sopii paremmin syksyyn
Sekoitat kattilaa kotiverkkarit jalassa
Mä makaan lattial koirien kanssa mahallaan
Näihin hetkiin mä tulisin...
Isac Elliot - "Kompastun" Oon täällä taas
Koitan juosta pakoon mut mä kiinni saan
Joka viikonloppu suhun kompastun
Takas luoksesi mä kohta tuun
Valehtelen itselleni taas
Tän illan jälkeen omii teitä kuljetaan
Mut joka...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye
Ibe! Ha (Krr, pau)
Woo! Ha, god damn
Perrkele! Yeyeyeyeyee
Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee)
Vittu mitä paskaaa
Tieksä missä on, sateenkaarenpää?
Ku pääset sinne asti et sä enää...
OLGA - "Stadi (Alicia)" Uus bitch
Hahaha
Mitä just kävi? Tilasin cabin, olin just menee täält
Mut ennen ku lähin, kävelit sisää, jokasel käänty päät
Kyl mä nään miten katot, baby, mä oon baddie
Kerro minne päin mennää
Voin...