"Jos Pääsen Maaliin" lyrics

"Jos Pääsen Maaliin"

Jos pääsen maaliin, toivon, et teen sen mennyttä kiittäen
Vanhuus kun vaatii onnistuakseen mielekkään nuoruuden
Ei mul oo kiire, mut ootan jo silti, et hiukset vaalenee
Saavutan pisteen, kun poukkoilu loppuu ja kohina vaimenee

Jos pääsen maaliin, soittelen viuluu sunnuntai-iltaisin
Lähtisin baariin ystävän kanssa, sellaista toivoisin
Huolet ois vaihtunu huolettomuuteen ja tajuisin viimein sen
Et jokainen päivä, kun täällä saa olla, voi olla se viimeinen

Jos pääsen maaliin, rakkaus on myöskin toiveiden listalla
Ihminen, jonka kaa itkee ja nauraa jäätelökiskalla
Oppisin olemaan vahva ja viisas myös läpi ongelmien
Antaisin lämpöö ja takas sitä saisin, niin oisin onnellinen

Jos pääsen maaliin, vielä on haave tarkka ja viimeinen
Lähtöni toivoisin lempeenä saapuvan, tuttua muistuttaen
Tiskaisin tiskit, kävelisin rantaan aaltoja kuuntelemaan
Valmiina lähtöön, vaikka ei mistään valmista tullutkaan


You May Also Like
BEHM - "Kaiken Arvoinen" Milloin vaan voi mennä sijoiltaan En mä silti osannut sunlaista odottaa Mitä teet, sä teet sen niin kuin ei kukaan Tartut kii mun käteen, miten niin Sä teet sen ensi kertaa kun se on aina ollut...
Sanni - "Ei Erota Vielä" Hei, ei ihan vielä Meillähän on liput Ruisrockiin ja muutenkin se sopii paremmin syksyyn Sekoitat kattilaa kotiverkkarit jalassa Mä makaan lattial koirien kanssa mahallaan Näihin hetkiin mä tulisin...
Isac Elliot - "Kompastun" Oon täällä taas Koitan juosta pakoon mut mä kiinni saan Joka viikonloppu suhun kompastun Takas luoksesi mä kohta tuun Valehtelen itselleni taas Tän illan jälkeen omii teitä kuljetaan Mut joka...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye Ibe! Ha (Krr, pau) Woo! Ha, god damn Perrkele! Yeyeyeyeyee Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee) Vittu mitä paskaaa Tieksä missä on, sateenkaarenpää? Ku pääset sinne asti et sä enää...
OLGA - "Stadi (Alicia)" Uus bitch Hahaha Mitä just kävi? Tilasin cabin, olin just menee täält Mut ennen ku lähin, kävelit sisää, jokasel käänty päät Kyl mä nään miten katot, baby, mä oon baddie Kerro minne päin mennää Voin...